• Mamma t Twins

NIKE skor till barn?

Pfff..
    De har (uppenbarligen och väntat) stängt min favvobarnskobutik!
    Nike Factory Outlet i Arlandastad.
    Hmmm.
    Någon som har någon idé på vart man hittar det skosortimentet
    ( liknande) nu?

Med våren i antågande, så måste man ju ha skor i rätt stl nu. NU!.. Bråttom juh...

• Svar på tråden NIKE skor till barn?
  • mina barn

Jag har köpt på sportaffärer... Där brukar de ha från baby upp till större barn. Prova på intersport eller stadium...

• WillMamma

Foot Locker i GALLERIAN på Hamngatan i Stockholm har rätt så mycket babyskor från Nike, Adidas, Puma etc. Prova där.

• FiaLisa75

Köpte Puma på stadium till Eric, dom hade jättemycket.
    Lycka Till!

• Neo

HAr precis beställt Nikeskor strlk 19 från la Redoute. Fanns andra märken där oxå.

• Tripplis

nike consept store på regeringsgatan har säkert...
    har tosser, mössa o vantar me nike därifrån

• Mia W

FiaLisa75: Hur var Pumaskorna? Vi funderar starkt på att köpa några nu då lillan håller på att lära sig gå? Tror du att de kan vara okej till en så liten? Såg på sportaffärer att skorna fanns i babystorlek. Var de smidiga att sätta på och var de stabila att gå i?

/Mia

• FiaLisa75

Mia W - vi köpte ett par röda, tyd "förarskor" till eric. Storlek 20. Nu kan Eric redan gå, men jag tycker att dom är jättebra. Eftersom sulan inte är så tjock så är det lätt att gå i dom. Sen är det ju lite skaft så dom är ganska stabila. Dom är lätt att sätta på och ta av tycker jag, det följer med 2 par skosnören, dels vanliga och sen elastiska, så använder man dom så är skorna väldigt smidiga att sätta på/ta av. Visst är dom dyra, 400:-, men dom är ju bara så tuffa
    Eric älskar sina skor och vill ha dom på sig jämt, både inne och ute.
    Lycka Till!

• Kajsan

Ett tips:

Köp aldrig skor på postorder om ni inte har mätsticka hemma och är beredda på att skicka tillbaks!
    Barnstorlekar skiljer jättemycket mellan olika modeller och märken, och det är SUPERVIKTIGT att skorna är exakt rätt storlek på.
    Annars kan barnet få problem med fötterna och sin gång.

• giz

köpte puma till lilltrollet.......ehh tänk på att dom är smalare skor från usa tex...... hennes babyhull gick inte i dom vet inte om dom tror att kidsens fötter e små pinnar eller så så maila först å fråga om bredd inne i skon så ni inte behöver krångla

• baby05

Just nu så har de Interneterbjudande 30 % på en valfri vara om man är kund.

Svar på tråden NIKE skor till barn?