• naki

snygga nappar till bebis/barn

hejsan är det någon som vet var man kan inhandla snygga, speciella, trendiga nappar till barn, är trött på alla "vanliga" nappar som finns på typ ICA ?

När lillkillen föddes så beställde jag från schweiz, det var ganska tufft man kunde beställa med personlig text på napparna...kul grej och jättebra nappar, men som sagt jagar efter nya kul nappar nu...

• Svar på tråden snygga nappar till bebis/barn
  • Malin Sj

Från Schweiz? coolt beställde du då`? Vorre kul att veta vart i från du bestälde så man kanske kan ta och beställa därifrån när man väl får en liten bebbe.
    Jag skulle nog annars söka runt lite på nätet och kolla runt i lite mindre barnaffärer för där brukar det finnas lite udda barntillbehör.

Hoppas du hittar något kul

• naki

jag ska leta fram adressen så du får den, ja jag beställde 6 nappar det var tre gröna o tre blå på de gröna står efternamnet och på de blå hans namn. Det kommer 6 nappar i ett sånt paket och kostar ca 18 euro, begränsat till max 8 bokstäver...ja det var lite speciellt att göra det.

Jag har kollat på nätet hittar inget speciellt inte heller i affärerna på mina "mini" ort !

• Malin Sj

Oki tack :)
    Hoppas du hittar något ställe som säljer roliga nappar, ska hojta till om jag ser någon annolunda napp någonstans.

• naki

tackar...länken är hos dig så surfa in o kolla läget !

• sebbeman

det fanns nån länk på denna sidan för ett tag sen......på startsidan tror jag.....undra om den finns kvar.....hmm....jättecoola nappar

Svar på tråden snygga nappar till bebis/barn