HUR fick du tag på biljetter till melodifestivalen???
Nyfiken på det. Det verkar ju omöjligt.
Nyfiken på det. Det verkar ju omöjligt.
Har de släppts än då?
Det undrar ju jag också...
www.familjeliv.se/Forum-5-157/m26005896.html
släpps dom inte idag? tyckte de sa det på radion igår.
Jo, de släpptes idag kl 9.
Jag loggade in på ticnet runt fem över halv nio och uppdaterade med några minuters mellanrum medan jag gjorde annat. Kvart i ungefär så blev jag utloggad med ett meddelande att alla loggas ut då för att det ska bli rättvist. jag loggar in igen, hamnar i en kö. Närmare tio över kommer jag in på sidan och kan välja biljett-sort och hamnar i en ny kö på kanske fem minuter innan jag får veta att de är slutsålda.
Så HUR skulle jag gjort för att få tag på biljetterna????
Håller med dig lurksmulan! Har inte ens tänkt på det.
Jag fick tag i biljetter på Ticnet. Man ska nog ha lite tur och inte loggas ut vid något tillfälle. Jag loggade in ca 8.45 och loggades inte ut alls.
Jag köpte mina på ticknet. Loggade in ca 8.45 och fick vänta ca 15 minuter.
nån som vet hur man får tag på biljetter till stora finalen i belgrad? skulle vilja gå på den, har ju mina anor i det landet så det hade varit kul fast jag kanske är alldeles för sent ute, det brukar jag vara
Snacka om att jag hade tur idag!
Gick in på ticnets hemsida klockan 9.00 i morse, alldeles för sent upptäckte jag!
Man kom in i en väntekö,skulle ta minst 15min innan jag skulle få komma in och boka min biljett,så de var bara att vänta!
Och under tiden gick alla biljetter åt på 10 minuter!!
Men ibland så stog det att de fanns fåtal biljetter kvar under tiden jag vänta,och ibland fullbokat,man skulle betala inom 5 minuter,annars gick biljetterna tillbaka!
Så när jag äntligen kom fram så var de fullbokat,vart sååå besviken,uppdatera nåra gånger,då gick de att boka igen,men fick inga biljetter bredvid varann,de vill man ju ha,men till slut fick jag tag på 3 biljetter bredvid varann,tänkte att jag tar de jag får,högst upp på läktarn misstänkte jag,men till min stora förvåning får jag på främre parkett,3:e raden!!!!
Snacka om tur! Alla biljetter kosta lika mycke,så man ville ju få så långt fram som möjligt!
Så nu är jag lycklig,nån mer som ska till västerås den 16/2,alltså riktiga delfinalen,ej genrepet.