• Anonym (undrar)

skakig efter sex?

Någon mer (tjej) som upplever att ni skakar efter att ni haft sex, som i armarna och i benen, jag tror ju inte att det är nåt farligt, men det vore skönt om man inte va ensam, och kan någon svara på vad det beror på?
    kram

• Svar på tråden skakig efter sex?
  • Fru U

Låter som adrenalin, att kroppen ansträngt sig och blivit trött (man spänner ju en del muskler *s*)

Live and let live
  • Anonym

jag gör det när jag får ordentligt med orgasm.. och jag tycker att det är väldigt skön känsla:)

• Anonym (skakis)

Jodå det där känner jag igen jag brukar få så när orgasmen liksom "ebbar ut". Blir du skakig när du har fått orgasm eller även om du inte har kommit? På mig kan benen skaka nästan okontrollerat efter orgasm

• Anonym (fontän;))

jajemän, varje gång jag fått orgasm, riktigt med skön orgasm vill säga!

• Anonym (me)

jodå det händer mig varje gång. Inte bara efter orgasm utan alltid efter själva sexet. kanske för att man överasträngst sig lite =) men nåt farligt tror jag inte att det är, det går ju alltid över sen. för mig iaf.

• Neko

Tror det kan vara för att man förlorat så mycket vatten, drick lite så blir det nog bättre :)

• Anonym (fontän;))

jag tror på adrenalin... att kroppen uppfyllt sån klimax, en sån extas så därför man blir skakis.. så tror inte det hjälper med vatten

• Henrik31

Eller är det början till stroke.
    Ring bm o fråga.

• Anonym (lika)

Jag får likadant, även om jag inte kommer. Ibland kan armarna somna och flåsar/stönar jag mycket är det som att ansiktet också "somnar" :P Skitäckligt, men det försvinner efter bara nån minut efter att vi är klara med sexet. Allt blod försvinner väl ner :P

• Anonym (S)

Jag får oxå den känslan ibland när vi har haft sex. Oftast de gångerna som sexet är extra intensivt. Härlig känsla samtidigt som den är lite läskig. Inget du behöver oroa dig över tror jag, inget jag oroar mig över iallafall! Min pojkvän tycker om när jag domnar bort, då tror han att han varit extra bra =)

Svar på tråden skakig efter sex?