• Anonym (MissV)

Sex på en pilatesboll

Behöver lite hjälp. Är det någon som provat sex på en pilates boll? Har ni någon bra ställning att föreslå? Eller möjligtvis något annat liknande? Kom att fundera på detta tidigare idag och kan inte riktigt släppa... Har alltid tyckt om att "exprimentera" med olika ställningar men har börjat få slut på fantasi =)

• Svar på tråden Sex på en pilatesboll
  • Anonym (MissV)

Ingen som har någon rolig ställning att dela med sig över huvud taget?

• Anonym (MissV)

När jag kom på tanken så tänkte jag att det är nog många som provat det innan...ingen här?

• Anonym (Boll)

Den e ju ganska rullig bollen...men pumpa inte upp den för mycke då sitter man bättre på de...sen kan man ju klämma in den i ett hörn om man ska sitta på den så sticker den inte iväg Att ligga på mage på den kan ju också va nåt att pröva...Samt att rida av kille på den hi hi du får ´pröva dig fram

• Anonym

är oxå nyfiken... har inte fått tillfälle att prova det än...

• Anonym (MissV)

Men det bordu ju vara smidigt, riktigt bra magträning samtidigt som härligt sex =)

• Grabbo

Om killen ligger på rygg o du står gränsle ovanför... sen tar du o trycker honom på bröstet så det blir som en studsboll. Tryck, släpp,tryck,släpp...

• åäö

Jag har testat! Det var svårt att hålla balansen trots att bollen inte var särskilt hårt pumpad. Vi testade några olika ställningar, garvade och fortsatte på golvet. Kul men en aning besvärligt. Men definitivt värt ett försök!

• Anonym (MissV)

Grabbo: studsen vet jag inte riktigt om jag tror på men
    åäö: det är väl meningen man ska ha roligt under sex! Jag måste införskaffa mig en boll i helgen, den ända jag har nu är ca 30 cm stor...vilket inte riktigt fungerar...dock fungerar den bra som ett lyft under svanken =)

• Sealion

Jga har testat.. jag låg på magen så det blev som doggystyle.. väldigt obekvämt.. ahhahah

Svar på tråden Sex på en pilatesboll