• Lumor

Sex utan egen njutning?

Fråga riktad till kvinnorna:

Kan ni tänka er att ge er man/kille/pojkvän oralsex eller ett "handjob", även om det skulle vara så att ni själva inte är sex-sugna? Skulle ni kunna tänka er att snabbt och effektivt och utan för-eller efterspel tillfredsställa honom bara för att vara schysst, ungefär som om man tog disken och städade istället för sin partner, eller gav en ryggmassage en stund, bara för att vara snäll, bara för att få den andre att må bra?

Förstår ni hur jag menar? Att ge sex utan att få nåt och utan att vilja ha nåt, tillbaka? Är det genomförbart, eller måste det alltid vara "rättvist", så att båda ska njuta lika mycket och vara lika sugna för att det ska vara möjligt?

• Svar på tråden Sex utan egen njutning?
  • Anonym (***)

Jag njuter av att ge min partner njutning. Men visst är det ett plus om man får nått tillbaka :)

• Anonym (kanske)

Nu har jag aldrig varit i den situationen eftersom jag alltid är sugen... eller blir det när jag märker att han är detFlört. Men OM det skulle vara så skulle jag nog kunna tänka mig det ändå... Fast jag skulle ju ändå njuta av att se honom njuta, så det skulle ju ge mig någonting tillbaka ändåFundersam

• Anonym

Jag brukar ge min sambo oralsex när jag har mens...på eget initiativ. Gillar även att ge honom massage med olja och få honom att komma med händerna.

Han har aldrig bett mig att "hjälpa honom" men jag gör det ändå för jag njuter av det även om jag inte "får nått" själv.

• Anonym

jag älskar att bara ge min sambo njutning, bara för att. Dels för att jag vet att han älskar det, men dels för att jag älskar att se hur upphetsad han blir av att jag smeker och suger honom. Det är sjukt tändande att bara knäppa upp hans byxer och bara "köra igång". Se hur han verkligen gillar det. Jag behöber inte nödvändigtvis få något tillbaka just då, att se han njuta och kunna retas lite räcker. och nästa gång kanske det är min tur..hihi

• Eisa

Nej jag skulle aldrig göra det. Det skulle vara för tråkigt...

• Anonym

om jag hade haft en karl (till att börja med) hade jag nog runkat av han även om jag inte haft lust till sex.. men suga av (har aldrig gjort de) om jag nu verkligen ska göra det nån gång ska jag f*n vara sugen på de också...

• Legewiel

Jag har inget emot att göra det skönt för min sambo under sexet utan att kräva något i gengäld, men då måste jag nog vara upphetsad själv också...jag skulle inte kunna göra det på samma sätt som jag tex. diskar eller städar.

Dessutom skulle han inte kunna njuta då heller, eftersom hans njutning i hög grad är beroende av att jag njuter...så det skulle bli krångligt. Vill/kan inte jag ha sex så får han nog klara sig själv tyvärr, samma gäller för mig.

• Anonym (.......)

Har väl hänt, men jag ska försöka bättra mig och "hjälpa" min karl lite oftare. Har ju ingen lust alls nu när jag ammar.

• Anonym

Snälla någon, besvara detta, det verkar vara en lämplig tråd:

Vårt sexliv är inte så bra som jag velat. Jag kommer enbart via onani. Han vill inte slicka mig om jag inte rakat mig, och jag är lat. När han väl slickar mig börjar jag nästan grina för jag känner mig 1) äcklig över att jag blir våt 2) stressad över att jag inte får orgasm via oralsex och 3) orolig över att han tycker att det är tråkigt, vilket han ofta tycker eller som jag inbillar mig, han gillar inte smaken

Jag suger av honom. Jag tar satsen där han gillar.
    Mitt i samlaget suger jag av honom.
    Sedan ligger han och för en vibrator över mina bröst medan jag smeker mig och jag kommer av detta. Det är skönt men det är ofta besvärande eftersom han oftast kommit redan och är trött, eller har tråkigt då det kan ta lite tid eftersom jag har dåligt samvete.

HUR i helvete ska jag lösa detta?
    Visst är det väldigt skönt med samlag. Men jag får inte orgasm. Och det slutar oftast med att jag tillfredsställer honom oralt eftersom jag torkar ut, får ont eller för att han ber mig om det. Jag tycker bäst om att ge mig själv orgasm, men saknar honom och hans delaktighet.

Råd, snälla!

• Anonym (kvinna)

Jag har perioder då min sexlust inte är den bästa men det betydre ju inte att min mans sexlust är sänkt samtidigt. Jag både smeker och suger honom oftare under sånna perioder och jag tycker om det utan att förvänta mig eller ens vilja ha något tillbaka. Jag njuter av det och blir ofta våt men kan lätt nöja mig med hans tillfredställelse då.

Till anonym ovan. Börja med att sluta oroa dig för honom. När du njuter kommer han att njuta. När du blir stressad så slutar han också att njuta precis som du. Låt han jobba
    Pröva smek er tillsammans ibland. Du smeker dig och han sig och kom tillsammans. Låt han spruta över dig när du kommer. Kan vara värt ett försök?!
    Med tiden så lär du dig slappan av och komma fortare. Jag hade också svårt att slappan av. Nu kan jag komma direkt nästan vid oralsex och onnani.. och med hjälp av klitorisstimulering vid samlag. Övning ger färdighet Ta hjälp av glidmeldel när och om det behövs. Allt är ok. Men framförallt. Lita på din partner att han kan ge dig njutning och att han gillar det. För jag är säker på att din kåthet hetsar upp honom.

• Anonym

Jao men jag skulle nog inte klara av det utan att jag själv blev horny och behövde lite kul själv, fast det kan jag ju också ta handd om själv och det gillar min sambo när jag gör, även om han själv redan har kommit, han brukar säga att den synen spar han tills han behöver leka med sig själv nästa gång

• Anonym (Mima)

Många säger att ska man ha så får man ge.
    Men så behöver de inte alls vara.
    Jag älskar att suga av min kille eller tillfredställa honom utan att kräva något tillbaka. Jag njuter lika mycket av att se honom njuta som att jag skulle ha pullat eller nåt.
    Jag kommer ju defenitift vara extremt kåt resten av dagen och längta tills vi har sex. Men de är en del av njutningen.

Lumor skrev 2007-10-18 21:30:15 följande:
    Fråga riktad till kvinnorna:Kan ni tänka er att ge er man/kille/pojkvän oralsex eller ett "handjob", även om det skulle vara så att ni själva inte är sex-sugna? Skulle ni kunna tänka er att snabbt och effektivt och utan för-eller efterspel tillfredsställa honom bara för att vara schysst, ungefär som om man tog disken och städade istället för sin partner, eller gav en ryggmassage en stund, bara för att vara snäll, bara för att få den andre att må bra?Förstår ni hur jag menar? Att ge sex utan att få nåt och utan att vilja ha nåt, tillbaka? Är det genomförbart, eller måste det alltid vara "rättvist", så att båda ska njuta lika mycket och vara lika sugna för att det ska vara möjligt?
  • Anonym (tråkig)

Jag är ,tyvärr för min kille, sån att om jag inte är sugen så har jag svårt att göra det för att han ska bli avklarad. Skulle vilja men har jag ingen lust så tråkar det mig att hjälpa honom. :(

• Anonym

För mig är det en självklarhet att ge honom njutning - även de gånger jag inte jälv är så sugen. Han gör detsamm för mig. Oftast slutar det ändå med att man blir uppkåtad själv och avslutar tillsammans.

• AnomaLi

Självklart skulle jag göra det. Men, inte ALLTID!
    Mitt ex var jävligt ego i sängen... ville aldrig ge mig nån njutning alls, sket helt enkelt i det. Orkade väl inte. Då han kommit sa han " ååhh NU ska de bli skönt å sova". Åsså somnade han. Charmig kille... NOT!

Svar på tråden Sex utan egen njutning?