400 poäng på 20 veckor?!
Är det möjligt när man har en bebis hemma tror ni?
Hon sover inte speciellt mycket på dagarna, men om man tar någon timma på kvällarna kanske det kan gå..
Är det möjligt när man har en bebis hemma tror ni?
Hon sover inte speciellt mycket på dagarna, men om man tar någon timma på kvällarna kanske det kan gå..
menar du 400högskole poäng????
va????
högskolepoäng?? nja, det är nog inte möjligt! det motsvara väl en himla massa års heltidsstudier! typ 13 år!
OM det är 400 gymnasiepoäng så fullt möjligt.
Nej du måste mena 400 gymnasiepoäng?
de motsvarar ju i runda slängar 10 veckors heltids studier. hm, kan nog bli tufft med bebbe hemma, men kanske är det ämnen du är intreserad av o har lättare att lära? elle rkanske kan få lite barnvakt i mellanåt? Kan du ägna helgerna åt studier?
Jo, tjena... Fullt möjligt att läsa in ungefär 6,5 år på 20 veckor.
eller 13 terminer! ;) (7,5 år!)
hehe. ja. en annan läser ju typ 30 HP per termin... Men jag är väl bara slö ;)
Gymnasiepoäng.. Glömde nämna det!
Är så längesedan jag pluggade så jag har noll koll på hur mycket det är, men är det typ halvtid då eller?
Barnvakt går att fixa ibland, men tänkte mest om jag har några timmar över på kvällarna..
:) Då skulle det nog funka. Gymnasiepoäng brukar inte vara så jättesvårt heller så. Har du ngr timmar per dag så går det nog fint.
Hur får du 300 hp (13terminer) till 7,5 år?
haha, trött kanske? ;)
400p (gymnasie) på 20v är heltid så du förväntas plugga 8 timmar om dagen men beroende på vilka ämnen du har tänkt så behövs inte det...Jag har läst heltid hemma i snart två år och lägger inte mer än ett par timmar i veckan (+ hela söndagen innan ett arbete skall vara inlämmnat )Men som sagt vissa ämnen kräver ju lite mer tid
Räknas inte varje poäng som en timme (på gymnasiet)? 400p = 400 h = 10v a 40h/v (=heltid) eller som i ditt fall 20v a 20h/v (=halvtid).
Hur gammal är bebisen? Du måste inte vara i skolan någonting då för att klara av studierna? Eller är det distans?
Lycka till!
Såklart du klarar det=) Det kommer bli tufft och vissa dagar kanske man undrar varför man gav sig in i smeten.
Läser själv 400 p nu under hösten. Har en 8 månaders, en 5-åring och en massa annat
Har du hjälp och avlastning så kan det fungera riktigt bra.
Lycka till!
jag läser 400poäng på 20 veckor, jobbar halvtid och har 2 småbarn hemma. Så det går med det är tufft, sen beror det lite vad vad för ämnen man läser, vissa är tyngre än andra
Tack för era svar & uppmuntran! Har ju bara en liten hemma så det måste ju gå att pussla in.
Jag läser heltid dvs 20 p i veckan. Nu är maken hemma med tösen, men jag har en känsla av att min studietid ändå är rätt begränsad.
Självklart går det :D