• Silverkatten06

Var hittar jag en snygg OCH varm jacka???

Jag behöver verkligen en vinterjacka nu, men när jag tittar i affärerna blir jag mest irriterad; de snygga jackorna är kalla och de varma jackorna är fula

Var hittar jag en jacka som är BÅDE snygg och varm? Eller är det så illa att man faktiskt måste välja antingen eller?

• Svar på tråden Var hittar jag en snygg OCH varm jacka???
  • vänat

Nu vet jag inte riktigt vilka du tycker är snygga och kall. men ett tips kan ju ändå vara att inte du absolut ingen snygg var jacka köp en snygg kall jacka och har entjocktröja under så du kläder i lager på lager principen.

Sen skulle du även kunna kolla via de oliak postorde företagen om du hittar en varm snygg jacka.

exvis på ellos,cellbes.josefssons,halens,missmary är några exempel.

Lycka till!!

• Silverkatten06

Tack för tipsen om postorder, brukar aldrig handla på det, men det är klart värt att kolla upp.

Och visst kan man ha en tjock tröja under, men jag vill ha en jacka som är varm så att jag bara behöver ta på mig ett plagg när jag ska gå ut. Hur kul är det egentligen att ta på sig en snygg blus/top när man ska gå ut och sedan stå i garderoben på krogen och kränga av sig tjocka tröjor? Kläderna under blir skrynkliga och frisyren sabbad....

• vänat

Nej det är ju sant men om man nu heller vill ha en sb nygg än varm jacka kanske det är värd det i stället för en varm och ful??

Inte vet jag.

Hoppas du hittar vad du letar. Lycka till!!

• Silverkatten06

Nån mer som har tips på var jag hittar en varm OCH snygg jacka?

• vänat

har då åkte i väg till närliggade ort eller ort och kollat deras utbud av vinter jackor?? Annanrs kanske det kan vara en ide.

• Vilmagbg

Jag har en svart Peak jacka modell lite längre och den är både snygg och varm

• Silverkatten06
    vänat skrev 2007-10-19 19:31:30 följande:
    har då åkte i väg till närliggade ort eller ort och kollat deras utbud av vinter jackor?? Annanrs kanske det kan vara en ide.
    Hur menar du med närliggande ort? Det finns väl ungefär samma utbud som här i Sthlm i grannstäderna?
  • jennie ellie

Peak performance expedition tycker jag både är snygg och varm och Gant hade en duffel i ull som var fin och varm. Jag har en gammal Moncler dun som är super varm men den är ingen fin till klänning om man ska gå bort tex

• Silverkatten06
    Vilmagbg skrev 2007-10-19 19:33:56 följande:
    Jag har en svart Peak jacka modell lite längre och den är både snygg och varm
    Var hittar man Peak Performance-jackor? På sportaffären?
Svar på tråden Var hittar jag en snygg OCH varm jacka???