• Anonym

banta snabbt...

hej!
    jag vill gå ner 5-7 kg snabbt.. helst på 2 veckor för ska gifta mig då.. måste skriva det här på känsliga rummet för ingen av kompisarna vet om att vi ska gifta oss utan det ska bli en överaskning på vad dom tror är en förlovningsfest..

något tips som gör att jag går ner snabbt i vikt??

• Svar på tråden banta snabbt...
  • Nightfalls

Promenera en o enhalv timme varje morgon innan frukost.
    Drick två liter vatten varje dag.

Ät så lite du kan. Men svält dig inte på dagarna för då kommer du äta på kvällen i stället.

• Nightfalls

Ta multivitamin varje dag.

• Anonym

Nightfalls

så jag kan äta normalt fast mindre då?? varför ska jag dricka 2 liter vatten?? är det för att hålla mig mätt eller för att man går ner av det??

• Anonym

Nightfalls

jag äter mittval kvinna e det ok??

• turia

ät inget på 2 veckor
    Näee..ät lite mindre kanske..

• MrsHawkins

Du kan gå ner i vikt på 2 sätt....Ett bra och ett dåligt...Det dåliga innebär att du äter fel/tar hjälp av Nurilett osv och går upp i vikt sen när du börjar äta vettig mat igen....

Det bra sättet innebär att du lägger om din kost och tränar osv...Skaffar ett sundare liv helt enkelt....

Vilket sätt väljer du? O varför är det så viktigt att gå ner 5 kilo för ett bröllop? Du gifter dig väl ändå av kärlek....o då spelar väl kilona mindre roll.....

• Anonym

mrshawkins

för att jag vill ha min mammas bröpllopskläning som även min mormor hade.. och efter att jag fick mitt mf i januari har jag lagt på mig 7 kg av rent tröstätnade..

• Nightfalls

TS om du dricker 2liter vatten om dan så får du ut alla slaggprodukter i kroppen och går ner snabbare,dessutom blir du mindre hungrig. På köpet får du klarare och fräsckare hy.
    Sen ska du inte hålla på så mer än 2 veckor för det är skadligt för kroppen.
    Ät mer grönsker,inga såser,minimalt med fett.
    Men fortsätt med promenader och kanske börja träna styrketräning ett par ggr i veckan,annars så går du upp igen efter de 2 veckorna. Mitt val kvinna är bra

• MrsHawkins

Ok...o klänningen går inte att ta ut lite på sidorna?

• Krodan

Prova nutrilett, men håll bara på max två veckor tror jag det är. då ska man tydligen gå ner snabbt...

• Nightfalls

Promenad en-en o en halv timme
    Frukost: 2 skivor grovt osötat böd,minlätta,mager ost eller skinka,gurk eller tomatskivor. Kaffe el.te En frukt.

Lunch: Sallad/grönsaker (halva tallriken) Liten del ris,pasta el potais, kött el fisk. Citronvatten.

Middag: En kopp te 2 knäckebrödskivor,minlätta med sallad el groddar. en frukt (ej banan)

• Nightfalls

Glöm inte att strecha ca 15 min.
    Om du orkar 15 -20 sit ups på kvällen.

• Nightfalls

Jag har testat nutrilett=värdelöst.

• uniMog

Om det gäller 2 veckor och du behöver gå ner fort finns det lite olika lösningar varav ingen är varaktig. Naturligtvis är det rätta att börja äta bra, röra på dig etc men om det är livsviktigt med klänningen så:

1. pulverdryck (nutrilett, cambrigde, naturdiet, herbalife etc) Följer du det stenhårt går du absolut ner minst 4 kg på de två veckorna. Däremot kommer du gå upp minst 2 när du börjar äta och du har inte vunnit något på det förutom att du kommer i klänningen

2. Köp en riktigt bra korsett.. det tar in jättemycket och formar figuren fint.

• Netrios

Jag kan bara tala för mig själv men jag åt naturdiet i 2 veckor + ett smalt mål om dagen + drack 2 liter vatten och gick ner 5 kg ungefär. Jag promenerade inte så mycket, kanske 1-2 timmar i veckan. Efter dem två veckorna så började jag äta vanlig mat igen och efter nån vecka efter det föll jag tillbaka i godissnakset igen Men det roligaste är att jag föll tillbaka för 2 månader sen och har BARA gått upp 1 kg sen dess.
    Nu är jag på dag 2 i pulverdrickandet igen och det går strålande! Men om jag inte hade ätit ett mål vanlig mat om dagen hade jag nog gått under

• Mamma Fia

Jag tycker att du ska söka på nån sida om ATKINS metoden för den funkar verkligen. Min sambo bantar med den för han vill komma ner till sin normala vikt så att säga. Det är lätt och går fort. Äta får du göra allt som INTE innehåller kolhydrater. Det funkar verkligen!!! Man går ner på både vikten och kropps måtten!! Lycka till!!

Svar på tråden banta snabbt...