vi åkte med fritidsresor, direktflyg 10 timmar till phuket i mars.
jag var gravid i 6:e månaden så visst var de trångt, och min sambo är över 1.90 så han upplevde detsamma.
servicen var väl okej, varken mer eller mindre.
riktigt vidrig mat, fast det gäller väl alla flyg
men man fick ju bröd och efterrätt som var bra.
all dryck var svindyr.
de visade tre eller fyra filmer varav två barnfilmer, fast eftersom man använder hörlurar så är det inget som stör om man vill sova.
det tog ju ett tag att servera alla passagerare och sen fick man ju vänta på att de skulle samla in tallrikar och dyl.
vi spillde ut ett glas cola och eftersom man bara fick en liten servett fick vi servetter av snälla "grannar", vi kom ju inte direkt upp ur stolarna eftersom det var så trångt med borden nerfällda och fullastade med matbrickor.
vi satt i mittenraden, min sambo på kanten och jag bredvid, jag delade armstöd med personen bredvid, vilket kändes lite jobbigt. min sambo som har långa ben kunde inte räta ut dem varken under stolen ( för där fanns en stålpinne) eller i mittgången ( där sprang personal med eller utan mat o fikavagnar, och andra passagerare som inte kunde lyfta sina egna fötter)
trots detta så är jag kanonnöjd med våran resa till thailand, jag skulle göra om det bara för att det är så underbart där.
och det är ju "bara" 10 timmars pina.