Cykla med två barn?
Vi har två barn, det är 1 år och 4 månader mellan dem. I vår kommer den yngre att vara ½ år. Nu undrar vi om det går att frakta två små barn på en cykel. Vi vill helst inte ha en vagn efter cykeln. Finns det något annat sätt?
Vi har två barn, det är 1 år och 4 månader mellan dem. I vår kommer den yngre att vara ½ år. Nu undrar vi om det går att frakta två små barn på en cykel. Vi vill helst inte ha en vagn efter cykeln. Finns det något annat sätt?
puffar lite
är det ingen som har erfarenhet? hallååååå
Har hört att det finns cykelstolar som man kan sätta på styret. En som vi känner hade så när hennes barn var små, men de är i tonåren nu...
www.christianiabikes.com
Om Arvid någonsin får ett syskon SKA jag ha en sån. De är så HIMLA coola! Och det ska vara med sittbänk, kapell och säkerhetsbälten! Färg har jag inte bestämt ännu men det blir svart eller röd
Vi ska köpa en sån här:
www.cykelimporten.com/detalj.php
TygTiger: De är bara så himla tunga!!! Men så snygga...
gormisen: jamen tänk på vilken fin rumpa man får då...
så sant så sant :-d :-d jag vill också ha en ny cykel!!!
=
Vi har cykelkärra. Ibland sitter båda där (fast då blir det en del bråk). Ibland en och en i stol på min cykel (om det är jag som cyklar med dem). Fast när de är endast ett halvår vet jag inte. Då kunde inte ens mina sitta bra!