• Anonym

Varför försvinner mensen tidigare om man har sex?

Upptäckt detta, jag fick mens igår och idag har vi haft en trevlig stund trots allt. Hur som helst hur kommer det sig att mensen praktiskt taget slutar när man haft sex? Fler som uppmärksammat detta?

• Svar på tråden Varför försvinner mensen tidigare om man har sex?
  • gulemamman

njaa, jag tycker nog tvärtom..att om man har sex under mensen så blir det "störtblödning" efteråt men kan säkert vara olika

• 061104

Jag får som du TS, men jag är inte spec sugen att ha sex när jag har mens, men det är samma sak att använda tampong tycker jag

• Eistla

den kommer igång fortare om jag har sex, alltså om jag väntar mens samma dag och har sex så kommer den oftast direkt efteråt. och samma sak om jag har sex i slutet av mensen så "tar den slut" fortare =) men det är min mens det :P

• Anonym (Less)

Tänk om min oxå kunde gå över, men jag var blöd fri i två dagar sen hadde ja sex å då forsar de ist.!! så less på mens

• Anonym (Less)

Hur länge brukar du stört blöda??

• Anonym

Va olika det verkar vara . jag är glad att den tar slut, mens är ju mindre kul tyvärr Räcka ut tungan . Brukar försöka undvika sex vid mens men ibland tar suget över. Jag blir alltid skit kåt vid mensen

• Zemiramis

Yepp, samma här...

gulemamman skrev 2007-10-20 12:42:05 följande:
    njaa, jag tycker nog tvärtom..att om man har sex under mensen så blir det "störtblödning" efteråt men kan säkert vara olika
  • Anonym (Less)

Ja jag vet inte riktigt hur länge någon dag/vecka de e olika. men drygt som f*n är det..

Svar på tråden Varför försvinner mensen tidigare om man har sex?