Bröstimplantatet har spruckit!
Jag och min kille låg och gosade i fredags, ammar vår dotter så brösten är ganska ömma i sig. Låg på honom, men fick helt plötsligt ont och rullade ned på sidan. Tog mig för bröstet en liten stund och sedan var det hela över. Det var verkligen inte värre än när man får lite ont så där, när brösten är ömma.
En stund senare på kvällen var det sängdags. Jag bytte om i badrummet som vanligt och är jag såg mig själv i spegeln hade det ena bröstet liksom sjunkit ihop och blivit mindre. Jag blev helt paff och klämnde på det, var mjukt som en gammal trasa... Fick panik och sprang in till karlsloken som lugnade mig med att det kanske bara var mjölken som tagit slut helt plötsligt. För inlägg skall ju inte gå sönder bara så där. Till slut somnade jag och tänkte inte mer på det.
Dagen efter, dvs igår, vaknade jag och insåg att det visst fanns mjölk, vi håller på att skära ned på amningen, så visst var det mindre än vanligt, men ändå... Bröstet var nu ännu mindre och hängigare, såg ut som f-n rent ut sagt!
Nu sitter jag här, ena tutten är relativt fast och fin, 75 F. Den andra är hängig och mjuk och fuuuuul, fyller inte ut kupan på långa vägar... Kliniken jag opererade mig på (för sex år sedan) har stängt över helgen. Har hört att det inte är farligt att gå med inlägget tomt ett tag, så jag skall ringa imorgon. Man kan liksom greppa tag i inlägget och verkligen känna att det är tomt... Fattar ingenting? Hur kunde det hända??
Skall tillägga att det är saltlösning jag har, så det är inget farligt med läckage.
Finns det ngn mer som varit med om samma sak? Igår kväll grät jag mig till sömns... Känner mig redan ful och osexig... Jag vet att det låter hemskt, med brösten var det enda som var snyggt på min kropp!! Nu har jag ingenting... *suck*