• Svar på tråden tror ni man kan köpa pepparkaksdeg nu?
  • sataya

hmm borde man kunna, man kan ju köpa färdiga pepparkakor (det har jag gjort) väntar bara på glöggen nu...

Lilla
  • Fläggman

man kan fråga om dom har i frysen, gjorde min sambo :)

• Okaa san

Gör egen, mycket godare!! vill du ha recept?

• Nervous wreck

Ja, det kan man...

• I me my

Jaa.. det tycker jag att man borde kunna göra =) På dom flesta affärer så har man ju redan börjat med tomtar och julsaker =) Har redan inhandlat 3 nya tomtar =)

• ung83

har nyss vart på coop forum (borlänge) och där fanns de 19 kr tror jag det kostade.. borde ju finnas på alla coop då tycker jag..

• vadskajaghetadå
    Amalthea skrev 2007-10-21 14:54:30 följande:
    Gör egen, mycket godare!! vill du ha recept?
    blir aldrig bra när jag bakar sen ska den stå länge i kylen va? tänkte baka idag
  • JuliaåRonjasmammis

Jag har letat, men inte hittat. Kanske får åka till nån stormarknad. Fler än jag som tycker degen är god som den är?!

• Annamaja

Hej här har dom inte börjat med pepparkaksdeg. Värken på willys, coop eller konsum nära. Var där i går. Så det är nog olika

• Pyret 85
    sataya skrev 2007-10-21 14:53:23 följande:
    hmm borde man kunna, man kan ju köpa färdiga pepparkakor (det har jag gjort) väntar bara på glöggen nu...
    glöggen har redan kommit, iaf till oss...
    ♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • Pormoicheia
    JuliaåRonjasmammis skrev 2007-10-21 15:08:57 följande:
    Jag har letat, men inte hittat. Kanske får åka till nån stormarknad. Fler än jag som tycker degen är god som den är?!
    Sambon och bonusen kan vara glada om det finns kvar till ens 1 pepparkaka när jag börjat hugga in.

Vi för köpa in extra deg så det räcker till både mej och bak

Sen är det når "fel" på min mage också. Jag "tröck" i mej 1½ kg på mindre än en vecka och inte en enda förändring på magen!!! *snacka om järnmage*
    Apprentice Moraltant
  • FynnyBabe

jag söker också det men recept...

någon som har?

• ros72

Är också intresserad av receptet. Tack i förhand.Glad

• JuliaåRonjasmammis

Ska försöka leta fram ett jättebra recept jag har, problemet är att det är ett gammalt "bondrecept", blir alltså deg till sådär ett par tusen pepparkakor, märkte jag! Fick ge bort till dagis sist jag gjorde det. Men, så gott!

Och glögg, mmmmm...

• helenasthlm

Nu?

Ska du baka nu eller?

Älskar min Angelina!
  • Cecilia70

De hade på Coop Forum idag.

• JuliaåRonjasmammis

Hittade på Willys i Länna, söder om Sthlm, i dag!

Bakar gör jag nog inte, men naggat en bit, eh jo det har jag så klart!

Svar på tråden tror ni man kan köpa pepparkaksdeg nu?