Tarm plus och Tarm slim
någon som har testat att rensa ur kroppen med detta? jag hittade det på www.regnbagscentret.se
jag är alltid svullen om magen och känner mig täppt på nått sätt och har vääääääldigt svårt att gå ner i vikt.
någon som har testat att rensa ur kroppen med detta? jag hittade det på www.regnbagscentret.se
jag är alltid svullen om magen och känner mig täppt på nått sätt och har vääääääldigt svårt att gå ner i vikt.
Jag har använt mig av tarm slim i perioder, har en ickefungerande tarm, konstant förstoppad pga dålig tarmmotorik. Har faktiskt fått gå på toa med hjälp av detta, men magen/tarmen vänjer sig vid det, iallafall min.
Just för viktnedgång vet jag inte, visst att du kan droppa nått kilo, men det beror nog mest på att du har mycket slagg i tarmen, inte så att det är fettkilon som rasar.
Men tycker absolut du ska prova en kur
ok, nä att man går ner i fett förstår jag att man inte gör. men jag tänkte om man va blockerad i tarmen så kan det sätta fart på viktminskningen?
va har du köpt dina? kostar?
Jag har kört utrensning med dessa produkter några ggr o tycker det funkar bra.
Det kan va bra att s.a.s starta en viktnedgång med att bli av med äckligt slagg som finns i tarmen!
Det är ju superbra för kroppen.
Glöm bara inte sen att efter utrensningen fylla på med vitaminer, mineraler och sist men inte minst
NYTTIGA BAKTERIER för magen, som finns i typ Verum Hälsofil.
ok tack för svaren.
vad är det för slagg ni pratar om?
nån mer??