Underlivshygien
Om och om igen så möter jag det faktum att man använder en massa produkter i underlivet (har mest mött det på nätet, men det kanske beror på att man inte pratar om det IRL)
Hur gör du?
Om och om igen så möter jag det faktum att man använder en massa produkter i underlivet (har mest mött det på nätet, men det kanske beror på att man inte pratar om det IRL)
Hur gör du?
Duschtvål.
Men inte bara på de yttre delarna sas.
Endast vatten på de inre.
Har aldrig haft problem av något slag......
Jag avänder bara vanligt hederligt vatten. Vill inte använda en "massa kemikalier" på den känsligaste delen av min kropp!
vatten o ibland lite olja..
Vatten och vanlig duschtvål.. aldrig inne i slidan...har aldrig svamp eller andra besvär.
Vatten och olivolja.
Vatten och tvål, duschcreme eller vad som råkar finnas till hands. har aldrig besvär av det.
Vatten, duschcreme - har aldrig haft några besvär av det
jag använder oparfymerad tvål som man köper på apoteket som oxå skall hjälpa till att behålla ph-värdet i underlivet.
Hade jätte problem förr med svamp i underlivet...iom jag använde vilken parfymerad tvål som helst, gick till gyn gång på gång o fick receptbelagda medel och blev tillsagd att jag absolut inte fick använda tvål/duschkräm där nere.
Jag klarar mig inte utan att tvätta mig med tvål...så e d bara, så jag provade intimtvål från apoteket....mmmm blev väl inte lika illa....men SEN började jag använda min dotters duschkräm, den här NATUSAN KIDS som finns i alla olika sorters fruktdofter, d e väl egentligen en 2in1 grej typ dusch+shampoo...hahaha meeeen jag har ALDRIG haft svamp i underlivet på typ 4år tack vare den hihi
Prova dom....toppen o luktar gott gör dom med!