• Susanne110

Var har Levis jeansen tagit vägen?

Jag undrar bara var Levis jeansen tagit vägen, för några år sedan hade var och varannan Levis jeans på sig. Jag använder nästan bara Levis för jag tycker dom är jättesköna, bra och sitter jättesnyggt.Är jag helt ute eller? Använder ni Levis?? Var har alla snygga levisrumpor tagit vägen?? // Susanne

• Svar på tråden Var har Levis jeansen tagit vägen?
  • Lilla Frögurkan

Lustigt, jag tänkte samma sak häromdagen. Jag hade Levis förut men nu äger jag bara Fornarina, Pepe och Lee-jeans... Vad hände med Levis?

Brevis esse laboro, obscurus fio
  • Kakan83

Det är nog så att det har kommit så många andra märken som gör lika snygga, om inte snyggare jeans än levis.

Oliver ab imo pectore
  • Magda73

Här är en snygg Lewisrumpa som saknar polare

Ja visst är det konstigt? Eller konstigt är det väl kanske inte, förr fanns det ju nästan bara Lee eller Lewis och nu vimlar det av märken för alla plånböcker. Det är kanske vi som är lite "ute" ?

• Susanne110

Visst har utbudet kanske blivit större, men när jag var tonåring så var det verkligen status att bära Levis idag känns det nästan tvärt om.
    MorsaM vi får nästan starta en klubb för oss utrotningshotade rumpor, med slag-orden "Våga vara Levis rumpa" :) Ha Ha Ha!!!!
    Jag tycker iallafall dom gör bårde snygga och sköna jeans med bra passformer.

• Magda73
    Susanne110 skrev 2007-10-22 09:16:11 följande:
    "...... MorsaM vi får nästan starta en klubb för oss utrotningshotade rumpor, med slag-orden "Våga vara Levis rumpa" :) Ha Ha Ha!!!!........"
    Jag är på!
  • LuMa

Här är en otrogen en..
    Från att enbart ha burit Levi´s så har jag haft Lee några år men nu tänker jag gå tillbaka till Levi´s igen!
    Alla mina Lee har gått sönder efter bara ett halvårs användande, oftast ena knäet som spricker.

• Magda73

Trevligt att höra LuMa!

Min käresta envisas med Lee och de spricker också alltid på knäna (ett vanligt problem kanske??)

Själv ser jag ut som Lucy i Dallas i Lee, min rumpa blir utfläkt och platt , ha, ha

• LuMa
    MorsanM skrev 2007-10-22 10:14:51 följande:
    Trevligt att höra LuMa!Min käresta envisas med Lee och de spricker också alltid på knäna (ett vanligt problem kanske??)Själv ser jag ut som Lucy i Dallas i Lee, min rumpa blir utfläkt och platt , ha, ha
    Hahaha! Rolig jämförelse!

Men dom har ändrat modellerna sen förr i världen va?
    Tidigare använde jag alltid 501:orna men när jag har prövat nåt par på senare år så liknar dom inte alls mer?
  • enlitenbitkaka

Skojar ni? Ett par slitna Levi's 501:or är ju de hetaste jeansen man kan ha just nu!

Håller med om Lee-snacket; värdelös kvalitet och absolut INTE smickrande för oss med lite rumpa!

Vill ni kika in hos mig? Inboxa så fixar jag det!
  • Magda73
    LuMa skrev 2007-10-22 10:17:42 följande:
    Hahaha! Rolig jämförelse! Men dom har ändrat modellerna sen förr i världen va?Tidigare använde jag alltid 501:orna men när jag har prövat nåt par på senare år så liknar dom inte alls mer?
    Det kan inte vara åldern som ändrats då, hi hi....

Skämt åsido, nej jag vet inte om modellerna ändrats? Jag har alltid kört samma, 527, 529 bla och jag tycker att de ser likadana ut. Men jag kan ha fel! Susanne110 kanske vet?
Svar på tråden Var har Levis jeansen tagit vägen?