• myran10

har ni nattlanpa eller släcker ni helt på era barns rum när ni lagt dom för natten?

När ni lägger era barn för natten och ev läser sagor eller sitter jämte eller inget av det, när ni helt enkelt lagt dom för natten, har ni nattlampa eller ngt ljus i rummet då eller är det helt släckt/mörk, kanske dörren på glänt eller hur har ni det?

• Svar på tråden har ni nattlanpa eller släcker ni helt på era barns rum när ni lagt dom för natten?
  • Vässan

Dörren på glänt o två nattlampor!

• Birgitta2

Jag hade en liten glob som man stoppade i stickkontakten. Den lyste inte speciellt mycket, men det var ändå inte becksvart i rummet, och inte så ljust att det störde sömnen.

• Pikku myy

vi släcker helt, har dörren på glänt till hallen där vi har lättare belysning på.

• vilda ängeln

hej   dottern är tre år och jag har en liten nattlampa som lyser hela natten. inte stark alls.   det är en måne med en liten pojke på som det är små hål i som efter en penna..så det är ganska svagt. mest för att hon ska kunna se golvet när hon traskar in till oss på nätterna

• FruSvensson

Nedsläckt men dörren uppen till hallen där ljuset står på hela natten.

• myran10

vår dotter har haft det helt mörkt i rummet och har börjat drömma mycket mardrömmar och bara vägrar att somna om inne i sin egen säng, så vi funderade på om det kan ha med att göra att det är helt mörkt i rummet. Får testa nattlampa. Dom lyser väl inte så mycket?

• Mamma till Philip Nova Elliot

Min son e iofs snart 5 år men han har dom "spökena" från IKEA som man laddar upp och kan stå utan sladd (om nån vet vilka jag menar) Sen dörren stängd.

Mamma till PHILIP 021128 och NOVA 070810
  • timberhochmandie

Släckt, men dörren på glänt. Släckt även i hallen utanför visserligen, men det kommer ju ändå lite ljus ut i hallen så att han i alla fall ser att dte är öppet. Det är nog viktigast för honom - att det ÄR öppet.

• jagomina

lilltjejen har helt släckt, hon sover bäst så. medan storgrabben (8år) har både dörren öppen o nattlampa, plus lampan tänd på toaletten.

• LuMa

Helt släckt och dörren stängd.
    Öppnar dörren när vi går och lägger oss (mörkt i hela huset).

Svar på tråden har ni nattlanpa eller släcker ni helt på era barns rum när ni lagt dom för natten?