• Anonym (magen)

Sex med en ölmage?

Kanske tillhör ställningar men strunt samma. Har träfat en underbar man som får mig att bli alldeles GRRRRR (hittar inte ord). Vi har inte haft sex än men en massa hångel har det blivit.
    HAN har en ölmage och jag har inte erfarenhet av män med ölmage, hur gör jag det skönt för honom och MIG när vi ska ha sex, eller bara under ett mys hångel?????

• Svar på tråden Sex med en ölmage?
  • Henrik31

Smörj in den med kycklingfett o slå med knytnäven på den så den dallrar.
    Då kommer han nog direkt.

Eller så snörar du på honom en gördel.

• Anonym (ölmagen)

Beror väl på hur stor magen är...Men magen och k-ken har inget sammanhang vad jag vet.
    Jag har själv ölmage och 20cm mellan benen och min fru har aldrig klagat på min mage vad jag vet...snarare tvärt om.

• Anonym

Alltså, hur stor är magen? Jag förstår inte riktigt problemet? Det är väl bara att köra på? Han tycker nog om det som de flesta män gillar. OM inte magen är enorm så kuken inte når fram? Isåfall vet jag inte hur man gör :D

• Henrik31

Visst sammanhang har den nog då feta personer ser ut att ha mindre kuk.
    Om det är för att det är mer fett ovanför kuken eller det bara ser ut som att ballen är mindre för att personen e tjock vet jag inte.
    Anonym (ölmagen) skrev 2007-10-22 14:40:27 följande:

Beror väl på hur stor magen är...Men magen och k-ken har inget sammanhang vad jag vet. Jag har själv ölmage och 20cm mellan benen och min fru har aldrig klagat på min mage vad jag vet...snarare tvärt om.
  • Sofieandersson

Fast vissa ställningar borde göra det lite komplicerat att få till om det är en ölmage i vägen.. eller är jag helt ute o cyklar?  

Amanda 3 Jan 2007
  • Anonym (magen)

Det är det jag menar! som sofieandersson skriver, vissa ställningar går väl bara inte... Annars då tips på schyssta ställningar!?

• Anonym

Testa först och se hur det funkar, min erfarenhet är att det mesta brukar funka iallafall :)

• Lola Jämtland

Vilka ställningar skulle inte funka? Fundersam

//Ät gul snö! Det kan vara öl.
  • Henrik31

Precis. Det mesta funkar nog, men de mesta mindre bra.
    Lola Jämtland skrev 2007-10-22 15:19:48 följande:

Vilka ställningar skulle inte funka?
  • Lola Jämtland
    Henrik31 skrev 2007-10-22 15:21:12 följande:
    Precis. Det mesta funkar nog, men de mesta mindre bra. Lola Jämtland skrev 2007-10-22 15:19:48 följande:
    Jag förstår inte problemet helt ärligt.

De flesta av de killar jag har gökat med har haft kagge.
    Så jag förstår inte vad problemet är.......
    //Ät gul snö! Det kan vara öl.
Svar på tråden Sex med en ölmage?