• Thmaca

Hjälp med ideér till 50 års fest!

På fredag fyller min mamma 50, och vi vill gärna överraska henne med både lite spex och lekar under festen. Funderar även på ett sånghäfte...

Det är ett garden party, så gärna lekar som funkar ute också!Glad

Ös på med idéer bara!!!Räcka ut tungan

Om det regnar kommer det troligtvis uppifrån.....
  • Svar på tråden Hjälp med ideér till 50 års fest!
  • Martina 3

Jag sjöng för min styvmor och 80 :-O gäster när hon fyllde 50, hon skulle få biljett till mamma mia så jag gjorde om mamma mia till mamma marie
    Inte vacker men otroligt roligt och uppskattat!

"mammma marie, fyller 50 år
    jösses, har du blitt så gammal"
    hehehe

• Stacy

Ha en frågesport där frågorna handlar om din mamma, den som har flest rätt får en dans med henne eller liknadne.

• LinaGustav

Vi hade också en frågesport om vår mamma. Saker hon gjort i livet och i sin ungdom. Jätteuppskattat! I present fick hon ett fallskärmshopp! Ännu mer uppskattat, hon ska göra om det till sommaren!
    Lycka till!

Stacy skrev 2007-10-22 20:04:10 följande:
    Ha en frågesport där frågorna handlar om din mamma, den som har flest rätt får en dans med henne eller liknadne.
  • Thmaca
    Martina 3 skrev 2007-10-22 20:03:45 följande:
    Jag sjöng för min styvmor och 80 :-O gäster när hon fyllde 50, hon skulle få biljett till mamma mia så jag gjorde om mamma mia till mamma marie Inte vacker men otroligt roligt och uppskattat! "mammma marie, fyller 50 årjösses, har du blitt så gammal"hehehe
    Det ska jag nog inte ge mig på...Vill ju inte skrämma alla gästerna så dom åker hem
    Om det regnar kommer det troligtvis uppifrån.....
Svar på tråden Hjälp med ideér till 50 års fest!