• rotterusslan

Vilka tarotkort är bäst att ge bort i present?

Min syster fyller myndig på Fredag och jag har dragit in i det längsta på att köpa en present. Hon är ju en sådan som har nästan allt. Jag ringde upp henne för att få lite tips om vad som kan vara lämpligt att köpa och då sa hon att hon önskade sig Tarotkort.
    Jaha... Var hittar jag sådana och vilken typ av kort är lättast att börja med? Vilken typ av Tarotkort rekommenderar du?

• Svar på tråden Vilka tarotkort är bäst att ge bort i present?
  • Petrah

dom bästa nybörjakorten tycker jag är dom på svenska. kommer inte ihåg va dom heter men dom är bruna med ett kors på. texten på dem är svensk. sen finns det ju rätt fina som heter the cats tror jag med katter på.

Wild, Raw and Beautiful
  • rotterusslan

Rider-waite, kan det vara något? Dom korten är väl på svenska?

• rotterusslan

Missade helt ditt svar, sorry! Var kan jag hitta dessa kort som du beskriver?

Petrah skrev 2007-10-22 21:54:19 följande:
    dom bästa nybörjakorten tycker jag är dom på svenska. kommer inte ihåg va dom heter men dom är bruna med ett kors på. texten på dem är svensk. sen finns det ju rätt fina som heter the cats tror jag med katter på.
  • Petrah

thot tarot heter den. den har jag o jag tror man kan köpa den i bokhandlar. typ akademibokhandeln. vart bor du?

Wild, Raw and Beautiful
Svar på tråden Vilka tarotkort är bäst att ge bort i present?