så ont i runt mina äggstockar hjälp
är det någon som kan känna igen sig i detta,
för 4 v, hade jag oskyddat sex med en kille
för 2 v, börjar det göra ont runt äggstockarna, samtidigt som jag börjar kissa mera, jag blir rädd för ev klamydia gör test som var negativt
smärtan fortsätter blir mer o mer intensiv, måste nu börja äta citodon var 4:de timma tar bort den värsta toppen på smärtan är aldrig helt smärtfri
börjar misstänka ev uvi eftersom jag kissar så mycket har haft det så mycket förrut, läkaren ser inga bakterier men behandlar ändå med selexid, vilket var för 4 dagar sedan värken började avta lite, men nu är det lika jobbigt igen
jag bestämde mig för att på nytt testa mig igår samt göra en gyn undersökning på mv, hon sa att allt ser ok, vi tog nya prover men hon sa att jag bör gå till gyn eftersom där jag visar henne att jag har ont är just äggstockarna,
jag tänkte vänta tills jag fått provsvaren på testerna kan ev klamydia visa sig med sådan smärta? snälla eller har ni andra förslag på vad det skulle kunna vara, det är lite lättare när jag söker hjälp med att tex kunna fråga läkaren typ det kan inte vara det eller det?
jag är lite orolig då jag åker utomlands om 2 v, tänk om det helt plötsligt förvärras där please help