Drömmer om killar på jobbet
Det är lite pinsamt. Här är dealen:
Jag o min man har haft det jobbigt en ganska lång tid. Det är på uppgång iofs så det blir nog sakta bättre, är bara lite less.
Saken är den att jag arbetar på en arbetsplats med bara killar, inga riktiga snyggingar dessvärre/dessbättre men väldigt trevliga killar. Nu har jag under de senaste veckorna börjar drömma jättemycket om en av dom på nätterna. Värsta sexdrömmarna med massa sex och romantik och mys.
Jag är en sån som talar i sömnen rätt mkt och går alltid o lägger mig först på kvällarna. Nu börjar jag oroa mig för att jag ska snacka en massa om det som händer i mina drömmar. Så pinsamt och jobbigt det skulle bli!!
Mina drömmar är så verkliga så dagen efter att jag haft en sån dröm känner jag mig alldeles kollrig då jag ser killen i fråga. Hur dumt som helst.
Ngn annan som känner igen sig?? Tips o råd för att lösa situationen finns inte, jag menar vad göra, det är ju lite kul egentligen om man inte tar med risken för att "försäga" sig....
Liten fundering har jag dock om huruvida detta innebär att jag håller på att förlora känslorna för min man när jag nu drömmer så heta drömmar om en annan.
***ojoj nu kom killen hit o stod bakom mig när jag skrev....undrar vad han såg???*ojojoj*