• decbebis

Någon som har en Korbell blöjhink?

Är den bra? Är trött på bajslukt här hemma och funderar på att köpa en sån..

• Svar på tråden Någon som har en Korbell blöjhink?
  • Solgläntan

Vi har den och tycker att den är kanon! Ingen lukt som smitit ur den ännu i alla fall.

• decbebis

Vad bra! Hur ofta måste man byta påsar? Tänkte om det blir väldigt dyrt i längden att köpa refiller.

• Solgläntan

Svårt att uppskatta men kanske att vi bytte efter en månad (hon är inte så gammal ännu). Tycker i alla fall att det är värt det om man har möjlighet och dessutom vill slippa lukten.

• saker

vi har också en sån. tycker den är toppen lillsnutt är sju mån nu och jag tror vi har bytt refill 5 ggr sen vi köpte den... så visst kostar det lite, men det är det helt klart värt!

• LullanK

Vi har oxå en! Tycker den är jättebra! Funkar t o m bra på vårt värmegolv. Luktar ingenting! Kanske lite när man byter påse då.
    Tror att vi bytt refill 3 ggr hittills och sonen är nu 5 1/2 månad. NU har vi dock börjat göra som så att vi bara slänger bajsblöjorna där i. Desto större barn desto större blöjor och därmed tar refillen snabbare slut.
    Men jag är glad att vi köpte den! Storknar inne på andras toaletter där det osar bajsblöjor.

• Emmec

Vår dotter är 1,5 år och vi har haft en sån från start. Den är toppen!! Har aldrig haft någon som helst bajslukt tack vare den! Köp den är min rekomendation!

Jag har en kompis som hade sangenic eller vad den hette, men hon bytte och köpte Korbell också. :)

• LullanK

Kanske är just därför du tänkt köpa den MEN jag såg att de var billiga på Babyland nu!

Svar på tråden Någon som har en Korbell blöjhink?