• Anonym (Fru)

Tips på bra sexleksak för mannen..

Vill överraska min partner med en ny sexleksak.. En leksak som vi kan använda tillsammans och gärna som jag kan stimulera honom med..

Han tycker om att stimuleras analt oxå.. Så gärna någon g-punkts leksak för män. Kom gärna med en massa tips..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-23 16:32:41:
    Kom gärna med tips om var jag kan hitta dessa saker tex. hemsidor..

• Svar på tråden Tips på bra sexleksak för mannen..
  • Anonym (ME)

analplugg... det ska tydligen karlar gå igång på. köp även rengöringsmedel så kan ni ha den båda två tydligen.

• Lis Alm

Här är en bra vibrerande plugg som brukar vara uppskattad:
    "Thunder plug" (artnr: 9478 hos lustjakt.se)

Många killar (samt tjejer) brukar uppskatta "Vibrerande potensring".artnr: 4947, denna känner båda av vibrationerna under samlaget.
    "Dolfinger" artnr: 220056 som också är en storsäljare och mångas favorit.

Hoppas ni hittar något kul!

• Anonym (Fru Pralin)

Vill du överraska din man med något utöver det vanliga så kan jag rekommendera en instruktionsfilm som heter DVD Prostatamassage - den börjar med helkroppsmassage för att till sist visa hur du på skönast sätt ger honom en intensiv orgasm med händerna och världens skönaste prostatastimulans.

Tro mig han kommer att titta på dig med ett fånigt leende i fler dagar...

• Anonym (nä nu.....)
    Anonym (Fru) skrev 2007-10-23 16:16:48 följande:
    Vill överraska min partner med en ny sexleksak.. En leksak som vi kan använda tillsammans och gärna som jag kan stimulera honom med..

Han tycker om att stimuleras analt oxå.. Så gärna någon g-punkts leksak för män. Kom gärna med en massa tips..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-23 16:32:41:
    Kom gärna med tips om var jag kan hitta dessa saker tex. hemsidor..
    Sexleksaker skall väl användas på tjejen eller???? Vad då stimulera honom med???? Köp en sexleksak som han skall använda på dig vettja - män stimuleras av att ge tjejen njutning. Om inte så är det nåt fel på honom. Byt karl i såf all
  • Fotografen
    Anonym (nä nu.....) skrev 2011-08-18 09:35:55 följande:
    Sexleksaker skall väl användas på tjejen eller???? Vad då stimulera honom med???? Köp en sexleksak som han skall använda på dig vettja - män stimuleras av att ge tjejen njutning. Om inte så är det nåt fel på honom. Byt karl i såf all
    Hahahaha
  • giftfri

En bra Älskarinna såklart, bättre kan väl inte finnas?

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
Svar på tråden Tips på bra sexleksak för mannen..