Vad kan man ta för tim/månadslön om man sitter hundvakt?
Jag undrar vad man ska ta betalt om man ska sitta hundvakt åt en boxerkille på 8mån. Ska passa honom mån-tors från kl:6-16. Ska man ta tim eller månadslön?
Jag undrar vad man ska ta betalt om man ska sitta hundvakt åt en boxerkille på 8mån. Ska passa honom mån-tors från kl:6-16. Ska man ta tim eller månadslön?
3000 per månad om det är så mycket som du annars 20 kr timman vid enstaka gånger tycker jag är ok att betala
Vi hade vår hund på hunddagis och betalade då 1800 kr/månad...Jag hade inte betalt mer än så för en privat hundpassare tror jag, men det beror kanske på ens ekonomi..?
Tycker 3000:- är för mycket.... Du får ha hunden heltid på hunddagis för ca. 2000:-
Ja men där har de ju många andra hundar, ts ska ju bara passa en och tjänar på så sätt inte mer pengar på andra. Men visst kan man lämna till hunddagis istället.
Ja så får du självklart tycka om du vill, jag skulle föredra privat hos någon jag litade på med eller utan utbildning.
Hur många hundägare har utbildning? Jag har det inte och jag klarar av att passa mina egna..