• Anonym

Ni som är otrogna/flörtar med andra...

...är ni lyckliga i er nuvarande relation?
    Flörta är för mig att visa ett tydligt intresse för någon annan, inte bara ytlig flörtighet om ni förstår hur jag menar.
    Det är bara en fråga, jag dömer ingen, befinner mig i en komplicerad situation själv.

• Svar på tråden Ni som är otrogna/flörtar med andra...
  • Eisa

nej jag var inte lycklig i min relation

• Clobberella

Flirtar emellanåt, och ja jag är lycklig.

• Anonym

flörtar väl kanske lite oskyldigt, vet inte om jag skulle kunna gå längre än så. och ja, jag är lycklig i mitt förhållande.

• Anonym

Jag menar inte oskyldigt flörtande, utan ett tydligt intresse för något mer.
    Eisa, lämnade du din dåvarande för din flört?

• Anonym

Ja flörtning syslar jag med och jag har det VÄLDIGT bra i mitt förhållande..

Men skulle aldrig vara otrogen...
    No way!

• Anonym

Anonym nr 5.
    Hur flörtar du om du vill berätta? Skulle du bli ledsen om din partner gjorde samma sak?

• Anonym (Harmoni)

Har alltid varit VÄLDIGT flirtig och även (utan dåligt samvete) gått hela vägen ett par gånger med andra män i tidigare relationer... Trodde det var 'min natur', MEN nu befinner jag mig i en underbar relation med en man jag älskar och ... ja, bortblåst är behovet att flirta! Och jag skulle ALDRIG ens vilja ta i (känna på) en annan man!

Tror jag flirtade innan för bekräftelse, nu behöver jag det inte längre: jag vet att om man har denne fine man så ÄR man speciell! (Vi är alla speciella, men det gäller att hitta någon som verkligen får en att KÄNNA det också!)

Flirtande kan ske på så många olika sätt, med olika betydelser, men min sambo säger att har man väl 'hittat rätt' så stänger man dörren till andra. Då flirtar man inte mer. Och så känner jag också; innefrån. Jag VILL inte flirta mer. Jag vill bli uppskattad på helt andra sätt av andra människor, och sensuellt uppskattad BARA av min man!

Lycka till och hoppas att du reder ut din komplicerade situation! Det brukar ordna sig, eller hur!

• Anonym

Tack för ditt svar, Harmoni, och grattis till kärleken!
    Det låter underbart och jag håller med mig helt. Jag tror också att det är så. Jag blev själv bedragen en gång och så här i efterhand kan jag faktiskt se varför. Vi hade problem som vi aldrig redde ut ordentligt.

• Anonym
    Anonym skrev 2007-10-23 19:14:35 följande:
    Anonym nr 5.Hur flörtar du om du vill berätta? Skulle du bli ledsen om din partner gjorde samma sak?
    Jag flölrtar aldrig när han är med och förutsätter att han inte flörtar när jag är med.
    Att flörta och få bekräftelse på annat håll tycker vi både är okej men aldrig aldrig gå över gränsen.

Jag har blivit bedragen och det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv.

Men ja flörtning helt okej.. Men det beror ju iofs på det med..
    Jag skulle inte uppskatta att han satt vid datorn och flörtade..
    Men vara flörtig när man är på krogen eller runt folk i största allmänhet är okej.

Men nu flörtar vi inte med någon speciell gång på gång, för då blir det "fel"..

Jag har några killbekanta som jag gärna kramar om och klappar på rumpan och lite sånt där "busigt" men inte bara en så speciell.

Det jag försöker förklar aär att flörtning och flörting kan vara olika.

Nej flörtning är inte okej men att vara allmänt flörtig.. Fattar du vad jag menar då??
  • Anonym (nr 5)
    Anonym skrev 2007-10-23 18:23:30 följande:
    ...är ni lyckliga i er nuvarande relation?Flörta är för mig att visa ett tydligt intresse för någon annan, inte bara ytlig flörtighet om ni förstår hur jag menar.Det är bara en fråga, jag dömer ingen, befinner mig i en komplicerad situation själv.
    Sorry TS såg först nu att du inte menade "ytlig" flört..

Nej nej nej aldrig visa intresse såå för en person..

Sorry!
  • Anonym

Senaste anonyma, jag förstår hur ni menar och det tycker jag är ok men att t.ex. skriva kärleksmeddelanden även om de är skämtsamma, hur ser ni på det? Kan man verkligen göra så när man är upptagen och lycklig? Skämta om en framtid tillsammans och att leva ihop med flörten osv?

• Anonym (nr 5)
    Anonym skrev 2007-10-23 19:57:24 följande:
    Senaste anonyma, jag förstår hur ni menar och det tycker jag är ok men att t.ex. skriva kärleksmeddelanden även om de är skämtsamma, hur ser ni på det? Kan man verkligen göra så när man är upptagen och lycklig? Skämta om en framtid tillsammans och att leva ihop med flörten osv?
    Nope inte okej..
  • Clobberella

Kärlek: nej. men att flirta i stil med att tala om att den andra är attraktiv och att man inte skulle tacka nej till lite action (om man var singel) det är ok i mitt förhållande.

Anonym skrev 2007-10-23 19:57:24 följande:
  • Hillbillie

Jag är nog en ganska flirtig person, men jag skulle aldrig gå över gränsen. Jag är mycket lycklig i mitt förhållande, och flirtar inte värre än att jag kan stå för det jag gör inför darlingen. Jag beter mig inte heller annorlunda om han är närvarande eller inte...och följer han samma gränser så är det helt ok för min del.

• Eisa
    Anonym skrev 2007-10-23 18:33:50 följande:
    Jag menar inte oskyldigt flörtande, utan ett tydligt intresse för något mer.Eisa, lämnade du din dåvarande för din flört?
    Ja, jag lämnade min dåvarande för flörten. Och nu ska vi ha barn
Svar på tråden Ni som är otrogna/flörtar med andra...