• annhan

Visa mig lila fondväggar/väggar

Har ljusgrå färg på väggarna i vårt vardagsrum i dagsläget och är sugen på en fondvägg som ska gå i lite mörkare grålila.

Skulle gärna vilja se bilder - om någon har - lila fondvägg eller lila generellt sett.

TACK på förhand!

• Svar på tråden Visa mig lila fondväggar/väggar
  • HelenS

Vi hade en lila fondvägg i vårt sovrum i vår förra lägenhet.

• sandili

vi har lila tapeter i hela vårat vardagsrum (tyvärr) var så när vi flyttade in i lägenheten i augusti. kan lägga upp bild i galleriet...

• annhan

Tack för bildvisning!
    Jättefint!
    Fast jag har nog tänkt mig en mörkare, dov, nyans av lila - åt det grålila hållet. Hmm.. man kan inte köpa provburkar på en färg de brytit va?

• Linusina
    annhan skrev 2007-10-24 20:57:10 följande:
    Tack för bildvisning! Jättefint!Fast jag har nog tänkt mig en mörkare, dov, nyans av lila - åt det grålila hållet. Hmm.. man kan inte köpa provburkar på en färg de brytit va?
    Man kan köpa hur många provburkar man vill, för att hitta rätt gråa nyans krävdes det 13 provburkar med olika grå nyanser innna jag blev nöjd
  • Zamna

Jag har en plommonlila fondvagg i vardagsrummet. Resten av vaggarna ar ljus ljus beiga (nastan vita). Tycker rummet verkligen fatt en elegant "touch" samtidigt som det e mysigt!

Svar på tråden Visa mig lila fondväggar/väggar