Jag är visst dålig på att kyssas!?
Jag har precis hamnat i ett nytt förhållande och allt är som det ska vara..förutom kyssarna.
Första gången vi kysstes tyckte jag att det var sådär. Kändes inte som det brukar utan det var stelt och inte alls bra.
Tänkte väl inte någe mer på det efteråt men nu ikväll när jag pratade med honom i telefon så sa han att jag var dålig på att kyssas och att det är därför vi aldrig gör det!
Jag?! Men han då? Det var ju jag som tyckte att det kändes konstigt och jobbigt att kyssas med honom.. Trodde att det var han som var dålig.
Enligt honom så har alla andra tjejer sagt att han är bra på att kyssas och han känner minsann direkt om en tjej är bra på att kyssas. Och det är tydligen inte jag.
Blev lite ledsen av att höra det.. trodde bara att de kanske var lite konstigt att kyssas med en ny kille i början och att det skulle gå över? Jag har ju oxå hört av andra att jag är bra på att kyssas, varför skulle dom ljuga? då kan man ju lika gärna hålla tyst.
Vet inte vart jag vill komma med den här tråden men jag vill gärna veta hur vi ska göra för att vårat hånglande ska bli bättre? Tycker själv att det är jätteviktigt att ens partner kysser bra. Han tycker att jag är dålig och jag tycker att han är dålig..hm..inte så bra..VILL INTE ATT HAN SKA TYCKA ATT JAG ÄR DEN SÄMSTA HAN HAR KYSST!