• Anonym (okyssbar)

Jag är visst dålig på att kyssas!?

Jag har precis hamnat i ett nytt förhållande och allt är som det ska vara..förutom kyssarna.

Första gången vi kysstes tyckte jag att det var sådär. Kändes inte som det brukar utan det var stelt och inte alls bra.
    Tänkte väl inte någe mer på det efteråt men nu ikväll när jag pratade med honom i telefon så sa han att jag var dålig på att kyssas och att det är därför vi aldrig gör det!

Jag?! Men han då? Det var ju jag som tyckte att det kändes konstigt och jobbigt att kyssas med honom.. Trodde att det var han som var dålig.
    Enligt honom så har alla andra tjejer sagt att han är bra på att kyssas och han känner minsann direkt om en tjej är bra på att kyssas. Och det är tydligen inte jag.

Blev lite ledsen av att höra det.. trodde bara att de kanske var lite konstigt att kyssas med en ny kille i början och att det skulle gå över? Jag har ju oxå hört av andra att jag är bra på att kyssas, varför skulle dom ljuga? då kan man ju lika gärna hålla tyst.

Vet inte vart jag vill komma med den här tråden men jag vill gärna veta hur vi ska göra för att vårat hånglande ska bli bättre? Tycker själv att det är jätteviktigt att ens partner kysser bra. Han tycker att jag är dålig och jag tycker att han är dålig..hm..inte så bra..VILL INTE ATT HAN SKA TYCKA ATT JAG ÄR DEN SÄMSTA HAN HAR KYSST!

• Svar på tråden Jag är visst dålig på att kyssas!?
  • Anonym (kiss)

Hmm... vilken klumpig kille!!!

• gulemamman

men vet du ts....en del personer funkar det bara sååååå bra att kyssa direkt, andra måste man "vänja sig vid" innan det blir bra och en del funkar det aldrig att kyssa
    jag har upplevt samtliga kategorier ...och det hänger faktiskt på båda....alla har olika "kysstekniker"...och råkar man hitta nån som kysser helt olikt en själv så kan det bli svårt...eller så kysser man nån som man bara smälter ihop med...o då vill man bara ha mer och mer.....
    tycker inte du ska ta åt dig av vad han säger utan svara bara att det nog är bådas "fel" isåfall.....
    kram

• Dimitra

Bara för att era stilar inte passar ihop så innebär det inte att nån av er är dåliga på konstarten

Ni kanske ska tala om för varandra vad som är dåligt, inte bara det samlade omdömet. För mycket/lite tunga, för snabba/långsamma rörelser, blir nån av er dränkt, etc, etc. Efter det så borde det vara lättare att hitta nån medelväg som båda gillar och uppskattar

Lycka till!

Jag röstar på Sisu i Expedition Effell 2007, gör du?
  • Anonym (halsen)

nä detta med kyssar är svårt, jag har nu träffat en kille som är underbar men inte på att kyssas får då känns det som han ska ner och kolla vad jag ätit för middag,

så nu undviker jag att kyssa honom tids nog frågar han väl och jag kan inte försöka styra det själv för hans tunga är stenhård den ska bara ner i halsen

har ingen tips fast jag tror som så att det kan vara jättesvårt i början med nya tids nog hittar man nog sitt egna sätt utan för den sakens skull att någon behöver vara dålig på att kyssas

• Anonym (okyssbar)

Ja det är väl så att båda har olika tekniker och då blir de bara tjorv. Man får väl träna tillsammans eller nåt? Tycker bara inte om att han lägger skulden på mig. Det är inte så kul att veta att ens kille tycker att man är dålig på att kyssas.
    Äh det ger väl med sig tids nog hoppas jag!

• chirren

Jag fick lära min kille att kyssas för han slevade runt med tungan i mun på en i början men nu är han gudomlig på det=)

• Anonym (fru)
    chirren skrev 2007-10-24 12:57:05 följande:
    Jag fick lära min kille att kyssas för han slevade runt med tungan i mun på en i början men nu är han gudomlig på det=)
    Hur tusan bar du dig då åt?
  • chirren

Nja jag sa åt han vad han gjorde fel, så fick han gå en liten kysskola hemma hos mig haha.

• Anonym (fru)
    chirren skrev 2007-10-24 13:56:42 följande:
    Nja jag sa åt han vad han gjorde fel, så fick han gå en liten kysskola hemma hos mig haha.
    ha ha Måste lära upp min man nämligen. Men han är ju så trög! Att kvävas av en dyblöt elvisp är inget jag är ute efter om man säger så.
  • chirren

Nä jag tog tjuren vid hornen ganska tidigt för att det känns som det blir svårare ju längre det går=) Det var inte det enda jag fick lära honom heller haha

• Anonym

Tycker du ska säga som det är, att du också kan va bra på att kyssas men att ni två har olika teknik. Mitt enda tips på hur man lär sig att kyssa varandra är att säga åt killen att ta det väldigt lugnt, att hålla sig lite stilla så man får visa hur man själv "jobbar". Sedan kan ni byta. Har funkat hyfsat för mig i alla fall!

• Anonym

Jag och min kille kysser varandra aldrig. Vi pussas men jag vill inte kyssas. Han är inte bra på det och jag tycker inte om att vara i hans mun, men jag skulle aldrig våga att tala om det. Vi har varit tillsammans i över 5 år så kyssar är inte allt.

När vi väl kysser varandra så känns det väldigt speciellt och han blir tänd som bara busen .... ^^ Jag släpper till när jag är full (vilket inte händer så ofta men ändå) hahaha

Svar på tråden Jag är visst dålig på att kyssas!?