• Min lilla solstråle

Ni som har hängefunktion i garderoben, hur gör ni med sånt som ska ligga ner?

I min garderob finns det inga lådor eller hyllor utan endast en stång som man kan hänga kläder med galge och underkläderna ligger utspritt på garderobsgolvet. Har ni några förslag på vad jag kan köpa för nåt som gör att jag kan få lite ordning?

• Svar på tråden Ni som har hängefunktion i garderoben, hur gör ni med sånt som ska ligga ner?
  • blonde redhead

På ikea finns det tex "tyghyllor" som man hänger på stången i garderoben. Det finns även utdragbara lådor till det att köpa till.

• jerka79

Trådbackar med stativ.......mkt bra med plats

• Millan83

ja, håller med ovanstående! antonius trådbackar och stativ från ikea! funkar kalas!

• Min lilla solstråle

blonde redhead skrev 2007-10-24 12:42:03 följande:

På ikea finns det tex "tyghyllor" som man hänger på stången i garderoben. Det finns även utdragbara lådor till det att köpa till.
    Är det dom som finns i olika färger, är avlånga och kantiga med 4 olika plan? Har kikat på ikeas hemsida på såna och dom kostar endast 99:- Blir och åka dit.
  • Min lilla solstråle

SKUBB tänkte jag på.

• W W

har tyghyllor.. de är väldigt bra =)

• Min lilla solstråle
    IsDimma skrev 2007-10-25 21:51:21 följande:
    har tyghyllor.. de är väldigt bra =)
    Från ikea?
  • W W

Min lilla solstråle skrev 2007-10-25 21:54:49 följande:

Från ikea?
    nej.. tror att jag har köpt dem på åhléns.. men kommer inte riktigt ihåg..
  • Min lilla solstråle
    IsDimma skrev 2007-10-25 21:57:01 följande:
    Min lilla solstråle skrev 2007-10-25 21:54:49 följande:nej.. tror att jag har köpt dem på åhléns.. men kommer inte riktigt ihåg..
    Okej. Ska kika runt lite.
  • Thursday

Ta annars en titt på Antonius. Finns ett 70 cm högt stativ som man kan ha trådkorgar i. Förutsätter att man inte behöver ha hellånga saker hängande i garderoben iofs.

Svar på tråden Ni som har hängefunktion i garderoben, hur gör ni med sånt som ska ligga ner?