• Anonym

Min pappa är en snuskgubbe

Jaà det är han verkligen. Han är så gubbsjuk, dregglar efter yngre tjejer och har urklipp på halvnaknas tjejer på kylskåpet. Han är över 60. Det värsta är att när man kommer dit blir man så störd på att upptäcka porrfilmer/tidningar som dyker upp här o där. En dag i veckan kom jag dit oanmäld i ett ärende och då satt han o en kompis o drack öl och tittade på p film ihop...Konstigt. Blev så äcklad! Tog en stund innan de öppna. Undra hur vanligt det är att sitta o kolla på sånt med en kompis? Har de ngn annan relation än bara kompisar eller...uch,fy!!! Har blivit expert på att förtränga de sidor hoss honom o är trevlig o har dörren öppen.

• Svar på tråden Min pappa är en snuskgubbe
  • Anonym (sa)

Nej jag tror inte det är vanligt att man sitter och glor på P-film med en kompis...

• Anonym

Jag tror att det är vanligt att killar tittar på en p-rulle tillsamamns.

• Anonym (Nja)

Har han nyss blivit så här eller har det alltid varit så?

• Pormoicheia
    Anonym skrev 2007-10-24 13:44:59 följande:
    Jaà det är han verkligen. Han är så gubbsjuk, dregglar efter yngre tjejer och har urklipp på halvnaknas tjejer på kylskåpet. Han är över 60. Det värsta är att när man kommer dit blir man så störd på att upptäcka porrfilmer/tidningar som dyker upp här o där. En dag i veckan kom jag dit oanmäld i ett ärende och då satt han o en kompis o drack öl och tittade på p film ihop...Konstigt. Blev så äcklad! Tog en stund innan de öppna. Undra hur vanligt det är att sitta o kolla på sånt med en kompis? Har de ngn annan relation än bara kompisar eller...uch,fy!!! Har blivit expert på att förtränga de sidor hoss honom o är trevlig o har dörren öppen.
    hade det varit ok om det hade handlat om en 20 kille?
    Apprentice Moraltant
  • Pormoicheia
    Pormoicheia skrev 2007-10-24 13:52:54 följande:
    hade det varit ok om det hade handlat om en 20 kille?
    ...20-årig kille
    Apprentice Moraltant
  • Anonym (usch då)

nej det verkar så sjukt. tänk om dina barn kommer o är hos honom så ha han halvnakna tjejer på kylskåpet eller att barnen hittar prrtidningar och filmer!! fy vad hemskt o det är ens far!!

• Anonym (dotter)

Min pappa var oxå en äckelgubbe, jag förstår hur du känner.

Jag bad min pappa plocka bort kalendern med nakna brudar i då jag inte ville att sonen skulle behöve titta på den. Men han gjorde aldrig det, den fick jag själv kasta då han hade dött och det var min uppgift att tömma lägenheten. Suck!

Porrfilmer fanns det massor av!! Usch!

Även om jag fattar att även pappor har sexuella behov och så, så tycker jag ändå att man kan visa liite respekt för sina barn.

• Anonym

Jaà visst är det äckligt! Har stört mig idiotmkt på detta i flera år..han kan ju åtminstone vara lite diskret eller nöja sig med lite porr, men han har mkt, det blir lite sjukt äckligt..

• Anonym

Han påpekar ofta om det är ngn tjej som är snygg och glor massor om han ser ngn ung snygg tjej. Det enda han ser i dem är väl det sexuella...

• Anonym (same shit)

min sambos pappa är precis likadan. det är rent utav vidrigt att hälsa på hos honom. Och han försöker inte ens dölja det, utan tycker att han är skithäftig som har porrblaskor överallt! Sen pratar han väldigt nedvärderande om kvinnor "slynor, slampor och horor" är vi allihopa.

Inte så konstigt att min sambos mamma lämnade honom och tog barnen med sig!

Svar på tråden Min pappa är en snuskgubbe