• Lysmasken

Ska på anställnings intervju (telemarketing)

Ska imorrn på anställnings intervju för telemarketing. Så hur funkar det för att jobba med att sälja saker?? Vet att det var fast lön + rörlig. Bra eller dåligt.

Någon som jobbar med det som kan tala om hur det är.

• Svar på tråden Ska på anställnings intervju (telemarketing)
  • evova

det bror ju på vad du säljer och i vilken del av landet...
    jag jobbade med det ett tag sen så parkade dom mig per telefon... och det har företaget jag jobbade för försökta att blåsa mig på min lön.. efter ett par samtal och mail och hot om att blanda en facket fick jag min lön...
    det företaget hete mera mobil och dom har nu byt namn på förtaget. du kan ju skriva tillbaka vilket företag det e du ska ha interiuv hos.

• Lysmasken

Avant telemarketing tror att det var sälja tidskrifter. I Halmstad. Det jag känner nu är väl mest att jag känner att jag förlorar pengar. Har en ganska hög ersättning från a-kassan. Det är inte så att jag inte vill jobba men har ju barn familj & lån att tänka på. Ska ringa och höra med arbetsförmedling hur det blir om man kan tacka nej om det blir alldeles för dåligt.
    Vad hade du för lön

• Nilsson1

Jag sökte oxå ett sånt jobb..å jag gick på deras infomöte. Å jag överdriver inte när jag säger att dem va som en hel SEKT..helt sjuka i huvudet. Men det behöver ju inte alla telemarketing jobb va..men jag tycker d hela känns skumt å oseriöst !

Svar på tråden Ska på anställnings intervju (telemarketing)