Såå uttråkad om dagarna...
Några fler som känner sig uttråkade om dagarna? Går själv hemma medan sambon jobbar och känner mig inte motiverad till nånting (för det mesta). Nån mer som känner igen sig?
Några fler som känner sig uttråkade om dagarna? Går själv hemma medan sambon jobbar och känner mig inte motiverad till nånting (för det mesta). Nån mer som känner igen sig?
JAAAA!
jag har gått hemma med hp i 3 veckor snart..........i börjar tokstädade jag...sen målade jag...sen sydde jag lite..men allt blir ju trist i längden men gör lite av de så kommer den kreativa sidan fram :]
Jaaaaa, verkligen. Man bara väntar och väntar...känns som livet står still. Alla dagar ser likadana ut. Men man får passa på och vila så mycket som möjligt, snart drar det igång för fullt.
Ja precis, man får tänka så.. Men kan inte låta bli att känna mig såå lat när jag inte gör nåt vettigt om dagarna, sitter bara framför datorn känns det som.. när har ni bf?
Jodå, här är en till! Jag jobbar halvtid är sjukskriven pga foglossning. Önskar så att jag kunde jobba, den sociala biten betyder så mkt. Men jag klarar det faktiskt inte för då har jag så ont att jag knappt kan gå efter det. Så det är bara att bita ihop. Hade velat kunna kratta löv, rensa land, städa mer osv. Allt tråkigt blir "roligt" eftersom man inte kan göra det.
Har funderat på vad jag kan fylla dagarna med, men inte kommit fram till något bra. Har ni förslag? Kram
Jag har gjort en lista på grejer som ska fixas; t.ex. städning och rensning av garderober och liknande. Men nu börjar man bli så förbaskat klumpig så då blir allt genast jobbigare...:/
jag är totalt uttråkad...men problemet är att jag får inte storstäda o tvätta fönster o städa garderober...får bara göra lättare städning o lättare matlagning,...får inte ens ta promenader....o jag har bf 26 april......
Här är en till....tycker också bara det känns som att man sitter i soffan med datan i knät. Man har ju blivit förslappad så det känns som att man ändå inte orkar nått.... Ja hade tänkt träffa massa kompisar m.m men det vill man ju heller inte göra varje dag,å det hade väl inte gått heller eftersom dom jobbar... Jag är en hemma människa, men ändå
ja har fixat å donat massor hemma iaf! Känns som att det snart inte finns mer att göra. Har gått hemma sedan 18september med hp. Bf 16december så det är ju ett gäng veckor kvar....Killen jobbar, varannan v förmiddag 05.50-14 å varanna v em, 14-23. Ledig på helgerna å då är han jättetrött å inte mkt händer ändå. Så då brukar vi bara va hemma å kolla film, det blir man ju inte piggare utav. På lördagskvällarna har vi dock sett till att gå ut på kvällen, typ käka god mat å han tar nån öl....men inte ens det känns kul längre. Förra helgen va vi helt hemma...jag är helt slut!
Man kanske äter för mkt godis Kanske borde sluta med det så kanske man blir piggare...
Här är en till! Har 12 dagar till bf, men det känns som en evighet! Har så tråkigt, orkar inte göra någonting, har inte ens packat den där ångestframkallande förlossningsväskan än! vad tusan ska jag ha med mig? suuuck.
Jag äter också mängder av godis!
Ja jag känner att jag börjar bli riktigt uttråkad nu....Försöker å ut och gå varje dag! Blir att baka ibland...Men man blir less!
Har en stor påse godis här också!
bf om 20 dagar.12 november..
har storstädat o rensat i garderober o dylikt redan.....för lääänge sen :D hahah.
Jepp. Jag har gått hemma i 2 månader med HP. Det är helt olidligt... Blir tokig snart. Sambon gav mig sex and the cityboxen för att jag skulle fördriva tiden. Den såg jag klart idag. Fortfarande 2v kvar till BF.
ALLT är städat, massor av hembakt ligger i frysen, fönstren är putsade. Det finns verkligen inget mer att göra. Har kokat nappflaskor, nappar, tvättat alla bebisens kläder, monterat och bäddat spjälsäng. Ja you name it.
Suck.