• Anonym (Luna)

Sex med kändis...

Trodde aldrig jag skulle bli så här fjortis-aktig å vilja basunera ut till hela världen om vem jag har haft sex med.Men nu är jag här och vill skrika ut vem jag hade sex med förra helgen.Men så fjortis-aktig kan man väl inte vara?
    Jag menar, bara för att han är kändis, liksom.Känner mig som värsta groupien(men vill förtydliga att jag inte på något sätt är det..
    Inte nån annan som har lust att dela med sig av lite smaskigt kändissex så jag kanske vågar gå ut med det utan att känna mig fjantig...?

• Svar på tråden Sex med kändis...
  • Anonym (Skall)

Skall det vara ågot att basunera ut här övetrhuvudtaget? Eller vill du bara skryta?

Anonym (Luna) skrev 2007-10-24 19:19:08 följande:
    Trodde aldrig jag skulle bli så här fjortis-aktig å vilja basunera ut till hela världen om vem jag har haft sex med.Men nu är jag här och vill skrika ut vem jag hade sex med förra helgen.Men så fjortis-aktig kan man väl inte vara?Jag menar, bara för att han är kändis, liksom.Känner mig som värsta groupien(men vill förtydliga att jag inte på något sätt är det..Inte nån annan som har lust att dela med sig av lite smaskigt kändissex så jag kanske vågar gå ut med det utan att känna mig fjantig...?
  • Anonym (Ama)
    Anonym (Skall) skrev 2007-10-24 19:20:39 följande:
    Skall det vara ågot att basunera ut här övetrhuvudtaget? Eller vill du bara skryta?
    Ibland kan man ju bli lite barnsligt lycklig över något, oavsett om det har med en kändis att göra eller inte.....
  • Anonym

Jag vill veta vem det var!! *nyfiken i en strut*

• Anonym (Och?)

Och? Vad är det för speciellt med det? Var han en alien eller?
    Kändisar är väl också människor... Du kanske är en groupie redan eftersom du reagerar som du gör...

• Anonym (Luna)

Anonym (Skall) skrev 2007-10-24 19:20:39 följande:

Näman vill ju inte skryta på det sättet....eftrsom jag aldrig skulle kunna gå ut med mitt namn....men kan ju säga att det var en stor ego-boost att HAN faktiskt ville ha lilla mig..
    Kan ju säga att jag inte är en fotomodell precis..

Ta inte detta inlägg så himla allvarligt...
  • Anonym (Luna)

Anonym (Och?) skrev 2007-10-24 19:22:48 följande:

Och? Vad är det för speciellt med det? Var han en alien eller?Kändisar är väl också människor... Du kanske är en groupie redan eftersom du reagerar som du gör...
    Ojojoj då, börjar ångra att jag skrev nåt...kanske lite fjantigt av mig, ja
  • Severus

Menar du att kändisen hade en kuk och kunde genomföra ett samlag???
    *häpnar*

• Valkyriah

Ähhh säg nu vem det är
    Och hade ts velat "skryta" så hade hon väl ändå inte valt att vara anonym Fundersam

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (Skall)
    Anonym (Ama) skrev 2007-10-24 19:22:07 följande:
    Ibland kan man ju bli lite barnsligt lycklig över något, oavsett om det har med en kändis att göra eller inte.....
    Attans och jag som var säker på att jag skickade inlägget till TS?
Svar på tråden Sex med kändis...