• H2O

Möhippa för gravid brud?

Vår gravida vän skall gifta sig i december. Hon kommer då att vara 7-8 månader gravid... Vad GÖR man för att få en sådan möhippa som bäst? Pinsamheter av grövre slag och strippor går bort, även om hon varit ogravid...

Tips och idéer mottages tacksamt!

• Svar på tråden Möhippa för gravid brud?
  • Me o Mike

På min systers möhippa så fick hon blåsa glas och den en god lunch.. Sen bokade vi centralbadet där vi bara låg och myste! Sen blev det en god middag ute... En alldedes lagom och lugn kväll..

• pajas01

lite manikyr eller dyligt.. en ritkigt må bra dag..

ta med henne till en fotograf å fota magen samtidigt.. de e ju inte alla som har råd att göra de å vissa glömmer av det.. men de kan ju va ett kul minne för henne både av hennes grav å möhippa.. kanske med alla hennes kompisar runt sig å även bara hon..

• pajas01

de som e synd e ju att man inte ska bada bubbelpool.. ananrs e de sååå skönt

• Me o Mike

nä det e sant! Det va en BRA idé du kom med ang fota magen!!

pajas01 skrev 2007-10-24 20:09:24 följande:
    de som e synd e ju att man inte ska bada bubbelpool.. ananrs e de sååå skönt
  • pajas01

jag hade uppskattat de så ah de borde väl alla göra.. bli sminkad å så sen få lite fina fotografier å ta med sig..

• missteddy

fotmassage man har grymt ont i fötterna som gravid

• Annelies

såg att fota magen var ett hett tips, men man kan även göra magen i gips avtryck! :)

Mat går alltid hem hos gravida ;)

• HaJoMi

Har ni någon restaurant med uppträdande är ju det ofta ett trevligt sätt att äta middag. Du vet när de t ex sjunger ute bland folket som äter.

• missteddy

när min vän gifter sig fick hon spela in en cd med 4 låtar

• Hellström

Jag var också gravid vid min möhippa bla så hade vi vin o öl provning på systemets alkoholfria sortement

Svar på tråden Möhippa för gravid brud?