• Linda1976

Snygga amningsvänliga kläder på smokingbröllop??

Hej!

I sept är vi bjudna på smokingbröllop, då kommer vår bebis att vara 4 månader och nåt annat än amning lär det inte vara tal om. Bebis ska följa med på bröllopet, och vill nog ha mat mellan varven. Vad fasiken ska jag ha på mig? Vad tror ni om enkel svart BOOB amningströja, snygg längre kjol i festligt tyg och snygg sjal som matchar kjolen? Har ni andra tips, så shoot!! Tack på förhand/Linda

• Svar på tråden Snygga amningsvänliga kläder på smokingbröllop??
  • Lumi

Hej!
    Om du bor i Sthlm kan du kolla på BigBelly på Karlavägen (tror även att de finns att beställa på deras hemsida - www.bigbelly.se). Där har de tröjor med "boob-lösningen" - men i festligt material och ringning.
    Lycka till!
    Lumi

• Fru Stjärna

Kolla på baraglad.se hon syr upp amningsklänningar och snygga amningströjor.

//Lisa

• mammatilltindra

Boob har ju snygga klänningar med amningsmöjligheter i. Kanske en idé annars så tror jag att det blir snyggt som du hade tänkt dig. Kanske med några snygga skor till och så för att göra det lite festligare!

Ha så trevligt! Vi sa också på bröllop men inte lika uppklädda så jag kör med linne under kavaj och smyger iväg och ammar. Lillan är 6,5 månad då så det är inte samma panik med maten längre. Hon är ganska föruts'gbar!

• Linda1976

Tack för tipsen!! baraglads toppar verkar ju kanon!!

• Linda1976

puffar lite - kanske finns det nån därute som sitter på den ultimata lösningen

Svar på tråden Snygga amningsvänliga kläder på smokingbröllop??