Har ni försäkring på era barn?
Funderar nu på barnförsäkring. Bör man ha det? Tog någon sådan här gratis trygg hansa grej när jag var gravid och nu ringer de och vill sälja en ny som gäller från 6 månader. Så vad tycker ni om barnförsäkringar?
Funderar nu på barnförsäkring. Bör man ha det? Tog någon sådan här gratis trygg hansa grej när jag var gravid och nu ringer de och vill sälja en ny som gäller från 6 månader. Så vad tycker ni om barnförsäkringar?
våra barn är medlemsbarn hos folksam..
Jag tycker att det är en självklarhet!
Har försäkrat min bil och mitt hus så självklart även barnen.
Jag har det på mina barn. Visst, det kostar strax över hundralappen i månaden (per barn) men det kan det vara värt.
Min lillebror drabbades av hjärntumör när han var 6 år. Han fick men av den behandlingen och går idag i särskolegymnasium. Tveksamt om han någonsin klarar ett vanligt jobb. Mina föräldrar hade ingen barnförsäkring. Men om de hade haft det hade han fått MYCKET pengar. Självklart väger det ju inte upp ett normalt liv, men pengar kan iaf underlätta om livet inte blir som man tänkt sig.
Vi har en barnförsäkring. Det känns bra tycker jag
folksam, här med!
SJÄLVKLART har vi försäkrat vår son! Har aldrig ens övervägt att ha honom oförsäkrad...
Självklart!! har båda barnen försäkrad hos FOLKSAM
Självklart!
Självklart ska man försäkra barnen... Fattar inte hur man kan fundera på att inte ha det värdefullaste man har försäkrat.... men det är jag det.
Självklart har vi försäkrat vår dotter, gjorde vi redan i magen. Vi har trygghansa, då de även erbjöd oss föräldrar bättre försäkringar än vi tidigare hade.