• Nattskatta

Vad kan jag sälja sängen för?

La detta inlägg i "Övrigt" först, vet inte riktigt vart det passar in men eftersom det har med pengar att göra kanske det är bättre här?

Är det folk som köper begagnad sängatomme inkl madrasser?

Kan det vara någon ide att lägga ut en sådan annons?
    Ska nämligen köpa ny säng där de gamla madrasser inte passar då vi går ner i storlek fr 180 till 160 cm.

Sängstommen kanske inte är några problem att sälja för sig men folk kanske är knussliga när det är bagagnade madrasser?

Har tyvärr ingen bild på sängen men är ca 2500:- för en komplett säng - sängstomme med 2st 90madrasser, en bäddmadrass på 180cm och två sängbord - för maffigt? :-/

(Sängen har gavlar av smide och trästolpar i en lätt körsbärsfärg). Finns lite skavanker.

Allt har väl ett inköpsvärde på ca 6000:-, kanske mer, kommer inte riktigt ihåg.

vad är ett rimligt pris?

• Svar på tråden Vad kan jag sälja sängen för?
  • älska livet

kolla på blocket å jämför skicket på eran å deras så ser du på ett ca vad du kan ta ut för pris

• Mising

Klart det finns folk som vill köpa en komplett begagnad säng..Men hur gammal är sängen?? Vilket märke o var är den
    köpt?

• Nattskatta

Försöker jämföra men tycker inte jag hittar något bra. En komlett säng med madrasser (ikeas MALM) säljs för 4000:-. Kanske mer i modernt inredningsmässigt än vad våran säng är. Tycker det där är jättesvårt.

• Nattskatta

Stomme, nattduksbord + madrasser ca 4år, bäddmadrass dec -06.
    Inte köpt på något kännt ställe (ikea, mio eller liknande). Tror dock att sängen hette Sanna eller något liknande men när jag söker på det namnet + säng på internet hittar jag inget.

• Mising

Jag hade provat med 2500 är det ingen som hör av sig är det ju bara att sänka priset

Svar på tråden Vad kan jag sälja sängen för?