• farzan
    Äldre 25 Oct 22:14
    3285 visningar
    8 svar
    8
    3285

    Pappaledig Stockholm april-dec 2008

    Jag är en 35 årig pappa bosatt i Stockholm som tänker vara pappaledig under perioden april - december 2008.

    Har du varit föräldrarledig i Stockholm och har tips på kul aktiviteter som en pappa och en ettåring uppskattar?

    Tänker du vara pappaledig någon gång under perioden april-december och sugen på att starta en pappagrupp med mål att fullständigt invadera en park eller café med barnvagnar, körda av stolta pappor? Kanske hitta drömcafét med storbildskärm inför fotbolls-EM?

    Kanske tips på andra pappagrupper/forum?

    Hör av dig
    Jocke

  • Svar på tråden Pappaledig Stockholm april-dec 2008
  • Smilla­10s Gubbe
    Äldre 8 Nov 23:59
    #1

    Jag kommer åxå att vara pappaledig under andra halvan av 2008 och är därför intresserad av tips och råd inför den tiden.

    Jag bor i Gävle och kan därför inte deltaga i ditt barnvagnsrace, men är öppen för liknande aktiviteter i Gävle med omnejd, t.ex. att hitta drömcafét med storbildskärm inför fotbolls-EM!

  • vitro
    Äldre 9 Nov 00:29
    #2

    Damn! April till december Avundsjuk...måste nog börja räkna på pappaledigheten annars är jag nog på dom 3 månader jag har :)

  • Ovänta­d Efterl­ängtad
    Äldre 11 Nov 22:09
    #3

    Vi ska få en liten i Juni och jag hade tänkt ta ut lite sporadisk ledighet under hösten/vintern.

    Våra små kanske inte leker så mkt ihop under den perioden men det hindrar inte oss från att vara jäkligt stolta farsor som styr barnvagnar!

    Jag är 29 och det är vårt första barn vi väntar på.

  • farzan
    Äldre 20 Nov 22:16
    #4

    Låt oss hålla tummarna att EM-biljetten säkras imorgon.

  • Smilla­10s Gubbe
    Äldre 21 Nov 21:56
    #5

    UNDERBART...."sysselsättningen" under pappaledigheten är säkrad !!

  • JoBev
    Äldre 19 Jan 20:56
    #6

    Kommer också vara pappaledig från sommaren och fram till december. Bor i Hammarby (Sthlm). Kul om det blir en grupp som hänger på!

  • Spetti­ng
    Äldre 20 Jan 23:19
    #7

    Ska vara ledig februari-augusti. Kul om vi kunde bli några som drar ett barnvangsrally...

  • farzan
    Äldre 21 Jan 10:37
    #8
    Svar på #7
    Spetting skrev 2008-01-20 23:19:05 följande:
    Ska vara ledig februari-augusti. Kul om vi kunde bli några som drar ett barnvangsrally...
    Perfekt, du kommer ju vara ett pappaproffs innan april och kartlagt alla bra hak och aktiviter ... Ser fram emot löpande rapporter.
Svar på tråden Pappaledig Stockholm april-dec 2008