• Anonym (g-punkt)

Var sitter mannens G punkt?

Var sitter mannens G punkt, och hur stimulerar man den bäst? Tänkte försöka på min pojkvän och se hans reaktion :) Har hört att om man smeker "skenan" mellan pungen och anus så är det G punkten. Har ju dock ingen lust att stoppa upp fingrarna i hans rumpa om det är där den sitter :p

• Svar på tråden Var sitter mannens G punkt?
  • trollmammsis

jo men e det inte i arslet??? tror dte...nej jag skulle heller aldrig stoppa upp nåt där...då får det va   ha njuter ju bra iaf

• Anonym (g-punkt)

Haha ja precis!! Men jag vill ju så gärna att han ska få en sån extrem orgasm. Klart han tycker det är riktigt skönt, men vill överreska honom liksom. Göra något han inte trodde var möjligt ;)

trollmammsis skrev 2007-10-26 10:13:39 följande:
    jo men e det inte i arslet??? tror dte...nej jag skulle heller aldrig stoppa upp nåt där...då får det va   ha njuter ju bra iaf
  • BulanOchJag

Den sitter vid prostatan, och enda chansen att komma åt där är ju långt upp i rumpan

• Anonym (g-punkt)

Fast jag läste ju dock att den sitter mellan pung och anus :( Fan också.

BulanOchJag skrev 2007-10-26 10:15:53 följande:
    Den sitter vid prostatan, och enda chansen att komma åt där är ju långt upp i rumpan
  • trollmammsis

men visst kan du smeka och klämma lite där  

• Anonym (g-punkt)

hjälper det då? blir han upphetsad av det ? (GENERELLT)

trollmammsis skrev 2007-10-26 10:22:38 följande:
    men visst kan du smeka och klämma lite där  
  • trollmammsis

generellt...ja en "kompis" märker ibland av att hennes kille tycker om det

• trollmammsis

vart ska man annars ta liksom? finns ju inte så mycket att gö

• Anonym (mmm)

Köp en analplugg som du "kör upp" försiktigt i häcken på honom, när han ligger på mage.
    Sen kan han ha den under hela samlaget.
    Skön orgasm!!!

• trollmammsis

men e det inte skämmigt för killen då?? min skulle nog aldrig gå med på det...jag skulle nog heller inte föreslå heller

• Anonym (hejohå)

Jag har hört att den bästa Gpunkten är i anus! :O faktiskt. men in där vill jag inte stoppa några fingrara, och området mellan anu och pung har jag också hört kan vara stimulerande om man gör de på rätt sätt.

• Anonym (mmm)

Menar du mitt inlägg??

Min går igång som 17 på det!!

• trollmammsis
    Anonym (mmm) skrev 2007-10-26 10:39:55 följande:
    Menar du mitt inlägg??Min går igång som 17 på det!!
    jo jag menade ditt nej jag tror min sambo får nöja sig med enbart mig o lite smek
  • Anonym (mmm)
    trollmammsis skrev 2007-10-26 10:45:05 följande:
    jo jag menade ditt nej jag tror min sambo får nöja sig med enbart mig o lite smek
    Duger bra det med!!
  • Anonym (g-punkt)

Försökte nyss när jag skulle runka av honom.. Han tyckte det var skönt, men inte tillräckligt för det skulle vara värt det liksom. Antar att jag gjorde fel. Bad honom visa lite hur hn kunde tycka det var skönt, men han kom inte på ngt direkt. Vi provade flera olika sätt men hjälpte inte :/

Anonym (hejohå) skrev 2007-10-26 10:39:50 följande:

Jag har hört att den bästa Gpunkten är i anus! :O faktiskt. men in där vill jag inte stoppa några fingrara, och området mellan anu och pung har jag också hört kan vara stimulerande om man gör de på rätt sätt.
  • trollmammsis

men det e nått som kommer upp hela tiden.. ja o min smabo har snartvarit ihop i 8 år...har alltid haft ett bra sexliv men nya saker kommer upp hela tiden... träning o övning...sen kanske man gör nåt utan att tänka på det sen märker man hur han reagerar och då gör man dte nästa gång igen

• Anonym (g-punkt)

Haha ja, det är mycket det som är skitspännande med sex! Allt nytt och roligt :D Och jag och min pojkvän kan mycket väl börja skratta åt varandra mitt i allt om något händer (Musprutt tex) och det är det som gör vårt sex så himla bra :)

trollmammsis skrev 2007-10-26 11:08:40 följande:
    men det e nått som kommer upp hela tiden.. ja o min smabo har snartvarit ihop i 8 år...har alltid haft ett bra sexliv men nya saker kommer upp hela tiden... träning o övning...sen kanske man gör nåt utan att tänka på det sen märker man hur han reagerar och då gör man dte nästa gång igen
Svar på tråden Var sitter mannens G punkt?