• Lady X

Tips på LITEN kylväska!

Var kan jag få tag på en liten kylväska som bara rymmer ngn kylklamp och typ två nappflaskor?

Hur gör ni andra som behöver ta med bröstmjölk eller ersättning (om ni inte har ersätning som finns i tetra)då ni är på utflykt med bebben?

• Svar på tråden Tips på LITEN kylväska!
  • Disco

kollat på maxi eller så? har två små men kan inte minnas vart jag fått dem ifrån....kolla på maxi eller annat storköp. perfekta att ha när man inte skall ha med så mycket. hoppas du hittar nån.

• Muminski

har oxå flera små, köpta på maxi. Det kan nog vara svårt att få tag på såna nu då det inte är säsong.
    Hoppas att du hittar.

Ditt liv är ett resultat av dina val.
  • ankis1

annars kanske det funkar med en liten termos, de brukar ju hålla kalla drycker kalla.

• Ankianka79

Babyproffsen har en termos, mjuk som ser ut som en liten kylväska. Den rymmer två nappflaskor och håller kyla/värme i 4 timmar. Det kanske får plats en kylklamp också i denna.

www.babyproffsen.se/
    Klicka på äta och sen termosar så finns en bild på denna.

• Lady X

Ok ska kolla på babyproffsen! Annars är det nog som ni säger att det inte är säsong nu. Det minsta jag hittat är en kylväska som rymmer ett 6-pack öl men det är lite stort.

• Madge

Jag har lagom tempererat vatten i termos, ersättningspulver i en liten burk med tre fack som jag bara kan hälla i vattnet (det är redan färdigdoserat) och en nappflaska med när jag och dottern är ute på vift. + en tetra med ersättning utifall att.

• Clavi

Jag har kokt vatten i en flaska och pulver i en vällingfördelare som jag köpt på ica. Man behöver inte förvara vattnet kallt.

Hugo 070728
Svar på tråden Tips på LITEN kylväska!