Helskotta va ont jag har..
För två veckorsen & fyra dagarsen hade jag min sista mens. Jag blöde väldigt lite & hade nästan ingen mensvärk alls (måste då berätta att jag har väldigt mkt problem med menssmärtor).
Jag blöde lika många dagar som jag brukar göra. Jag har mått illa hela veckan.Inatt vaknade jag först halv tre & hade så ont så jag svettades som en gnu & bara låg & kved en lång stund sen tog jag en orudis & värmde min vettekudde. jag somna om vid fyratiden. Vaknade igen halvsex med samma smärtor. gick & värmde kudden la mej igen & svettades & kved som in i. Somna om igen. Kl 10 väckte sambon mej för han gjort frukost på sängen. Förtst kändes d bra i magen men helt plötsligt börja jag svettas & få lika ont i magen igen. Jag värmde kudden & tog en ny orudis.. efter 20 min börja den värka. Det är mensvärk & den känns ända bak i ryggen. Men jag blöder inte i stället får jag jätte mkt flyttningar. som sagt jag ska inte ha mens förrens om en & en halv vecka. Vad kan d vara?? Har haft problem med menssmärtor ända sen jag var 14 år, men det har blivitt värre nu sen jag födde min dotter. Har dock aldrig haft såna här smärtor 1½ vecka innan mensen.