Tipsa om ett gott rött te
Ska byta till rött te för att inte minska mitt järnupptag och behöver därför tips om ett riktigt gott te.
Ska byta till rött te för att inte minska mitt järnupptag och behöver därför tips om ett riktigt gott te.
Friggs Orientalisk Kanel gillar jag. Flera kryddor i och doftar nästan lite "jul"
Roibos Strawberry dream
Finns ofta i löstebutiker
Friggs röda blåbärste smakar blåbärdspaj. Det finns ett ekologiskt märke som har ett som smakar kanel och apelsin, finns både på min Konsum och Hemköp. Det finns flera goda röda Yogi-teer också.
Tack för tipsen, jag gillar fruktiga teer så jag ska försöka hitta strawberry dream!
Rooibos vanilj te är det godaste som jag någonsin har druckit, tar bort godissug direkt!
Friggs blåbärste är gott!
nordstedts rooibos honung. (påste)
Willys egna märke Rooibos citrongräs och blåklint är supergott. Annars finns det jättesmaskiga löste varianter, gå till en bra löste/kaffe butik. Själv dricker jag bara rött te. Tål inte koffein. Om du är i göteborg ska du köpa Göteborgs special på löste affären i nordstan. Såå gott!
Rött chai är super (grönt också)
Tack igen för alla svar, ska köpa små lösviktspåsar och prova!
Jag har Jordgubb/vanilj, Sömntuta och Rabarber/grädd och byter med, alla lösviktsteer. MUMS!
Har köpt ett lösvikt, vilda bär heter det. Tycker att den "röda" smaken tränger igenom.