• CarolineGbg

Ang. Gratis babypaket

Är det någon som vet? Har beställt men har ingen skrivare så då ska man ju ta något ID nummer istället. Jag hittar inget ID nummer någonstans. Vart hittar man sitt ID nummer?

Jag har beställt ifrån babyfroffsen, tänkte åka dit och hämta de idag för jag ska ändå dit men fattar ingenting.

Tacksam för svar! =)

• Svar på tråden Ang. Gratis babypaket
  • Häxan Jia

Du måste ha en utskrift för att få paketet. Om du inte beställer det i affären då för de kan man också göra

Födda till original-Varför dö som kopior!
  • buffybus

jag beställe också från internet men kunde inte skriva ut sen...så sa jag bara det i affären så fick jag en box ändå...jag hämta på babyland

beror på hur hårda dem är kanske för min kompis hade samma, skulle hämta på babyproffsen men dem vägrade utan lapp..då åkte hon till babyland istället o där fick hon direkt...

BF 11 feb
  • CarolineGbg

Häxan Jia skrev 2007-10-27 12:19:53 följande:

Du måste ha en utskrift för att få paketet. Om du inte beställer det i affären då för de kan man också göra
    men de står på deras hemsida att man ska kunna ta ett ID nummer istället för att skriva ut. Men hittar inget. =( Konstigt.
  • Häxan Jia
    CarolineGbg skrev 2007-10-27 12:22:46 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-10-27 12:19:53 följande: men de står på deras hemsida att man ska kunna ta ett ID nummer istället för att skriva ut. Men hittar inget. =( Konstigt.
    du måste nog klicka på utskrivnings funktionen för att komma åt siffrorna... Det alternativet kommer ju automatiskt när du beställer på hemsidan.

Jag vetatt det stod ett id, artikel nr på min utskrift.
  • Häxan Jia

När vi ändå e inne på gratis saker. Är de någon som vet något mer än pampers boxar???

• Litenfyra

jag har inte hämtat mitt än men jag mejlade o dom skrev att det räckte att uppge det telefonnr man anmälde när man registrerade sig....men jag har som sagt inte hämtat det än så jag vet inte säktert!

• Runguska

Jag mailade dem och fick detta svar:

"Hej Veronica,

Det telefonnummer (XXXXXXXXX) som du anmälde dig med är den kod som du behöver hos Babyproffsen.

Om du tar med dig denna mail till butiken, får du din Pampers BabyBasics Box.

Vi hoppas att du får glädje av innehållet i boxen."

• NoelochJack

ericas mamma skrev 2007-10-27 12:33:28 följande:

kan man ta både från babypoffsen och babyland?
    Nej. Observera att man får en blöjhink på babyproffsen, men inte på babyland. Annars samma innehåll
  • ericas mamma
    vill ha en 07 skrev 2007-10-27 15:49:11 följande:
    ericas mamma skrev 2007-10-27 12:33:28 följande: Nej. Observera att man får en blöjhink på babyproffsen, men inte på babyland. Annars samma innehåll
    aha okej
    Erica 060202 BF 080626
  • MalinMini

Jag hade ingen skriver , och när jag väl var där så sa jag det till dom , men att jag hade registrera mig på deras sida. Då kunde som titta så får man ett ialllafall. Om du säger viket nummer du skrivit in =)

• drea

Jag åkte både till Babyland och Babyproffsen och fick på båda ställena... De frågade inte om jag hade hämtat tidigare och jag sa inget heller...
    På Babyproffsen där jag var hade de dessutom så många kartonger över sen förra omgången de fick boxar, så jag fick en sån med! Så totalt 3 st boxar Innehållet var ju dessvärre ungefär det samma, så det var inte så mycket att ha egentligen... Men GRATIS tackar man ju inte nej till...

Svar på tråden Ang. Gratis babypaket