• Velour

Jävla dammsugare!

Det här är andra gången som min ELEKTROLUX-dammsugare stänger av sig själv mitt i dammsugningen!

Jag har även erfarenhet av min ex-dejts dammsugare som la av mitt i dammsugningen den också. Elektrolux.

Är detta nåt Elektrolux-fenomen???

Så jäkla irriterad man blir!

• Svar på tråden Jävla dammsugare!
  • Cheera

Vår nya dammsugare suger inte ens! Låter värre än jetmotorer men drar bara skiten framför sig. Bytte dammsugarslang från den gamla till den nya så får man väl se hur den ter sig sen (sambon som tog golven idag och dom känns bättre iaf). Vår gamla dammsugare sprutade ur sig nästan allt i bak istället så den gjorde ju ingen nytta den heller. Tror ingen av dom är en elektrolux dock.

• Velour
    Vilket dilemma! Kan inte föreställa mig hur arg jag skulle bli om jag hade er dammsugare.
  • HagganMaggan

Nästa gång ni köper dammsugare; köp en Miele. Vi hade också mycket problem med flera dammsugare från bland annat Elektrolux innan vi köpte en Miele.

Den är verkligen jättebra!

• Flisaan

Jag har en elektrolux som är kanon! har haft den i 2 år nu och den suger verkligen jätte bra! Så jag är skitnöjd med min e-lux och skulle gärna köpa en nästa gång!

• Mallory

jag hatar min dammsugare men det är inte en e-lux  en hugin, el rättare sagt en skrot hög! bara drar skiten omkring kunde lika gärna gå å blåsa själv in allt i hörnen liksom

]Älskar mina pojkar [
  • Velour

Oj vad blandade svar. Tja, min kanske har en fabrikationsfel?

Svar på tråden Jävla dammsugare!