• shqiperi82

Jysk shopper vagn

Jag har precis köpt en shopper vagn hos Jysk. de hade rea på den, så den kostade bara 350:-, dvs lika mycket som en suflett till en Brio Race som vi hade tänkt köpa från början!

jag undrar bara vad ni har för erfarenhet av denna vagnen... Själv tycker jag den verkar jättebra, men har bara använt den inne ännu... Svara ärligt!!!

Läste om ngt test som den inte klarat av, vet någon vart man kan hitta det testet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-28 09:03:38:
    vill bara tillägg att vi ska ha den som andravagn, ex vid shopping, resor m.m
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jysk shopper vagn
  • shqiperi82

50 klick men inga kommentarer...

• Sesamfrö

Köper nästan inget från jysk så jag kan inte svara på de :/

• Sicali

Det spelar nog ingen roll vilken vagn eller vara heller för den delen du köpt för skriver du ordet "jysk" så är det automatiskt dåligt enligt majoriteten på Fl. Spelar ingen roll om det är en möbel eller en handuk så länge de kommer från jysk.

Vi köpte den till sonen och har varit supernöjda med den, stadig och bra, det enda var att sonen ganska snart växte ur den på längden, d.v.s den är lite kort i fotstöden. Men för 350 gör det ju inte så mycket att den inte går att använda så jättelänge.

• Nifelheim

Jag röstade OK. Visst för att vara en shoppingvagn är den bra. Men ska du ersätta en race med den? Den skakar ju väldigt mkt vid minsta lilla ojämna mark och drar snett om underlaget lutar det minsta = man får hålla emot hela tiden vilket är väldigt påfrestande för axlarna.
    Sitsen är ju ganska hård och ovadderad

Som sagt, en JÄTTEbra shoppingvagn med tanke på priset, men jag skulle inte ha den som vanlig sulky.

Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • Åsa med 3

Jag köpte den till min son, och jag måste ändå säga att den fyllde sin funktion. Den höll iaf länge för att vara så billig, stor varukorg, lättkörd...enda problemet jag hade med den var att det kunde vara lite knepigt att komma på bussen med den...Men nu för tiden finns väl knappt de bussarna kvar (de med flera trappsteg upp), där kunde nämligen hjulen fastna mellan trappstegen om man drog upp vagnen, men lyfte man den (under armen liksom) var det inga problem...

Jag klickade på jättebra, och då menar jag att den är jättebra för att vara så billig...

Laban, vi längtar efter dig!
  • shqiperi82

Jag skrev fel, menade brio sitty.... vi ska ha den som shopping/resevagn... har en tetonia vagn som vi har för promenader och längre shoppingturer... hehe...

• Linda1976

Ingen aning, men eftersom Jysks grejer är skit (utom vissa lakan/handdukar) så skulle jag aldrig sätta det bästa jag har i en vagn därifrån, eller i en säng heller.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • ludenben

Den typiska angeredsvagnen. Alla här har sånna. Åker man till stan ser man att folk har råd att lägga mer pengar på vagnarna men här i angered springer de flesta runt med denna vagn. Bra den verkar att köra i snö med *ironisk* Satsar hellre på en brio sitty eller emmaljungas motsvarighet till sittyn.

• Sicali

Lustigt, jag tycker det är tvärtom. Åker man in till stan ser man bara dessa gamla begagnade vagnar från typ 60-talet.
    Har ni redan snö hos er föressten, det var tidigt Blir lite avundsjuk måste jag erkänna.

ludenben skrev 2007-10-27 19:51:45 följande:
    Den typiska angeredsvagnen. Alla här har sånna. Åker man till stan ser man att folk har råd att lägga mer pengar på vagnarna men här i angered springer de flesta runt med denna vagn. Bra den verkar att köra i snö med *ironisk* Satsar hellre på en brio sitty eller emmaljungas motsvarighet till sittyn.
Svar på tråden Jysk shopper vagn