• annhan

Har Du beställt från Önskefoto och varit missnöjd?

Har någon beställt från Önskefoto och varit missnöjd? (fotokalendrar, osv)
    Vi har beställt fotokalendrar och jag är allt annat än nöjd. Undrar om någon som varit missnöjd har returnerat sin beställning, om det funkat smidigt? Det finns ingen info på hemsidan. Ska ringa deras kundtjänst imorgon, men jag tänkte höra om era eventuella erfarenheter.

• Svar på tråden Har Du beställt från Önskefoto och varit missnöjd?
  • istid

Vi beställde kalendrar i fjol och de var de sämsta bilder jag någonsin fått!!! Kommer aldrig beställa därifrån igen.

• annhan

istid: Jag känner likadant. Kan inte tänka mig att ge bort nån av kalendrarna.. Returnerade du?

• tinaaaaaa

va önskafoto som vi tänkt beställa ifrån..
    Vad blev ni missmöjdam ed?

• istid

Men det står väll en adress på packetet?

• annhan

Ok.. jag måste göra det, jag vill liksom inte betala för detta. Hoppas de är medgörliga...

• annhan

Det står adress men ingen info om returrätt osv, som annars brukar finnas info om när man beställer saker.

• zenna

Har beställt både foton och kalendrar därifrån och alltid varit nöjd.

• annhan
    tinaaaaaa skrev 2007-10-28 09:14:27 följande:
    va önskafoto som vi tänkt beställa ifrån.. Vad blev ni missmöjdam ed?
    Allt.
  • tinaaaaaa

man har väl ångerrätt på allt man köper i 14 dagar. är inte det svensk post lag?

• annhan
    tinaaaaaa skrev 2007-10-28 09:14:27 följande:
    va önskafoto som vi tänkt beställa ifrån.. Vad blev ni missmöjdam ed?
    Bilderna blev pixliga, även om det var jättehög upplösning och borde bli hur bra som helst. Färgerna ser konstiga ut, helhetsintrycket är inte bra. Ser billigt ut. Kan inte ge bort en sådan kalender i julklapp till någon, det vore pinsamt.
  • annhan
    tinaaaaaa: får hoppas att det funkar med ångerrätten. Ska ringa dit imorgon bitti.
  • istid

Suddiga och dåliga färger.

Precis, ser billigt och amatörmässigt ut.

Svar på tråden Har Du beställt från Önskefoto och varit missnöjd?