• Lumor

Piller för ökad sexlust?

Finns det några receptfira preparat, utformade för kvinnor, som man kan köpa som kan bättra på sexlusten?

• Svar på tråden Piller för ökad sexlust?
  • Anonym (Tt)

Det finns olika tabletter hos olika sexshoppar och även inom hälsokost.

• Skusan

Prova Rosenrot. Den ökar livslusten och med den kommer ju sexlusten.. Men om du äter p-piller bör du undvika det för de kan minska p-pillrets skyddande effekt.

• Anonym

Testa ViaMax Sensitiv(för kvinnor) och ViaMax Power(för män). Vi har testat båda med gott reultat. Han blev mer "villig" och fick både lättare och kraftigare stånd och jag blev våtare än vanligt och kände mig lite mer "pirrig". Vet inte om det berodde på pillren eller om man bara inbillar sig, men det spelar ingen roll eftersom vi hade det skönt iaf. Man tar 2 piller 1-2 timmar innan man ska till och effekten sitter i ganska länge, kände mig fortfarane lite kåt på morgonen efter. Sök på google så hittar du oxå recentioner av olika preparat.

Finns att köpa på ex naturligt.se, snabba lev. och diskret förpackning.

Lycka till!

• Anonym (Petra)

Testa PT-141 finns att köpa på www.kvinnopotens.se :)

Kan verkligen rekommendera det är det första potensmedlet som även ökar sexlusten ;)

• agaton_sax
    Anonym (Petra) skrev 2018-12-17 17:06:43 följande:

Testa PT-141 finns att köpa på www.kvinnopotens.se :)

Kan verkligen rekommendera det är det första potensmedlet som även ökar sexlusten ;)

Det där var ju den mest oseriösa sidan jag någonsin sett tror jag, ingen information om medlet över huvud taget och "lorem ipsum" texter på vissa sidor, ska dom lyckas sälja får dom nog bättra på sidan rejält.
  • Anonym (Petra)

Vet inte vad du pratar om det inte den texten samt har dom all information samt är trevliga:)

Svar på tråden Piller för ökad sexlust?