Rädd...
Har inget märkt förrän ikväll...
Sak först tala om att vi ska göra grav-test på onsdag för och se om våran tredje äggdonation gått bra.
Men som sagt har inget märkt förrän ikväll (nu) att jag kännt nåt. Har "mens-smärtor" som bara f*n. Säkert inget konstigt men blir så rädd.
Under dessa 13 dagar som jag nu ryvat har jag inte medvetet tänkt på detta utan bara tänkt jag kan inte göra mer än vad jag gör.
Jag har inte gråtit, inte varit nervös, inte funderat på symptom, inte varit rädd...
Men NU ikväll/inatt e jag så rädd att jag bara gråter hela tiden, och min stackars sambo vet inte hur han ska trösta mig. Hur ska han kunna trösta mig?!
Usch jag har t.o.m bett en bön till gud, som jag inte tror på (respekterar dom som gör)...
Usch vet inte om jag klarar att få beskedet, negativt = liv utan barn = liv utan familj *gråter*
Hur ska jag klara detta???
Jag vet ni kan inte hjälpa, ville väl mest skriva av mig...
kan inte skriva mer bara gråter...
Tack alla för att ni finns...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-31 01:01:13:
5 timmar kvar tills vi vet
Känns just nu som jag har gaser i hela magen, världens magknip, ont som attan...
Sova, njae d blir d nog inte mycket av inatt...
Vill tacka alla ni underbara människor som får en att orka...
Önskar er ALLA allt gott av hela mitt hjärta...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-31 06:28:35:
Svaret på stickan blev tyvärr negativt. Men ska hålla på en vecka till med hormonerna och testa igen. Är liksom det sista jag kan göra.
Tack ALLA som finns här och som stöttar mig.
*kram*