• snöfall

vad ska man klä ut sig till?! hjälp mig..

idag fick jag reda på att det blir en halloween fest, o man ska vara utklädd.. men vad ska jag klä ut mig till???? vill inte ha något vanligt som häxa, spöke eller så.. men måste ju även vara något som går att fixa på några dagar. bor även på en lite ort så utbudet är inte heller så stort... men är jätte tacksam för era tips o ideer på va jag kan klä ut mig till!!!

• Svar på tråden vad ska man klä ut sig till?! hjälp mig..
  • MrsNelson
    ägg?
    vampyr då?, clown, kristina lugn?
  • Rusty

Är det en "riktig" halloweenfest eller en svensk spökfest? På en halloweenfest kan man ju vara utklädd till vad som helst och då blir det ju lättare, men om det är en spökfest måste man ha nån slags skräcktema.

"Flourtanten" är ju en svensk klassiker som är ganska enkel, kräver bara vit rock, flourmuggar och bricka. Annars kommer man ganska långt med galet hår, stor låtsaskniv och röd fingerfärg...

• Im Fabulous
    snöfall skrev 2007-10-29 11:26:39 följande:
    idag fick jag reda på att det blir en halloween fest, o man ska vara utklädd.. men vad ska jag klä ut mig till???? vill inte ha något vanligt som häxa, spöke eller så.. men måste ju även vara något som går att fixa på några dagar. bor även på en lite ort så utbudet är inte heller så stort... men är jätte tacksam för era tips o ideer på va jag kan klä ut mig till!!!
    Du borde klä ut dig till Slash, gitarristen i Velvet Revolver (fd Gitarrist i Guns 'n Roses)

enkelt, skaffa dig en svart läderutstyrsel, ett par svarta cowboyboots, knyt gärna en leopardmönstrad skarf runt låret.
    Köp en stor, svart, krullig peruk och den STÖRSTA svarta höga hatt du hittar!
  • snöfall

är nog med skräck tema, antar jag iaf... sku ha varit mycket enklare om man kunde klä sig till vad som helst.. hm..

• MrsNelson

ja men då passar ju kristina lugn jättebra

snöfall skrev 2007-10-29 20:48:34 följande:
    är nog med skräck tema, antar jag iaf... sku ha varit mycket enklare om man kunde klä sig till vad som helst.. hm..
Svar på tråden vad ska man klä ut sig till?! hjälp mig..